Gå til innhold

ANMELDELSE: Greedfall


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter og venter på at en idiot skal dukke opp om to dager (i spillet), og kjedet vettet av meg. Har lyst til å utforske, men vil ikke være for sen til møtet. Men å traske rundt og vente på at han skal dukke opp er gørrkjedelig. Men dette er den eneste tingen jeg har å utsette på spillet så langt, kanskje med unntak av ansiktsanimasjonene. De får Mass Effect: Andromeda til å virke som et tideløs mesterverk. :p Ante ikke noe som helst om spillet da jeg kjøpte det, og ble svært positivt overrasket. Ikke forvent et gigantisk spill med AAA-budsjett og kvalitet, og du vil nok like dette. Det er langt fra perfekt, men gjør mye mer bra enn dårlig. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sitter og venter på at en idiot skal dukke opp om to dager (i spillet), og kjedet vettet av meg. Har lyst til å utforske, men vil ikke være for sen til møtet. Men å traske rundt og vente på at han skal dukke opp er gørrkjedelig. Men dette er den eneste tingen jeg har å utsette på spillet så langt, kanskje med unntak av ansiktsanimasjonene. De får Mass Effect: Andromeda til å virke som et tideløs mesterverk. :p Ante ikke noe som helst om spillet da jeg kjøpte det, og ble svært positivt overrasket. Ikke forvent et gigantisk spill med AAA-budsjett og kvalitet, og du vil nok like dette. Det er langt fra perfekt, men gjør mye mer bra enn dårlig. :)

 

Skal sjå meg einig i at dette ikkje er ein smidig måte å løyse oppdrag på, men eg gjekk berre og kvilte meg (ingame) dei få gongane slike ting dukka opp.

Lenke til kommentar

"Eg hugsar historia i Greedfakk. Ikkje kva eg til ei kvar tid gjorde."

 

Kakkmaddafakking epic skrivefeil det der.

 

Historien i dette spillet er fantastisk!

 

Ikke helt fan av slåssmekanismen, den er for enkel. Blokkering stopper alt av innkommende skade, så bosser etc. blir altfor lett.

 

Også en liten skrivefeil med at det står "Greedfakk" inni der

 

Haha! Whops! Retta det nå. Takk. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slåss man egentlig mot noe annet enn store dyr? På alle bilder jeg ser og den ene YouTube reviewen jeg har sett løper de bare rundt å slår på forvokste dyr.(den kjedeligste type fiende i et rpg)

Hadde jeg ville drept masse dyr i et spill ville jeg kjøpt et jakt spill, ikke rpg.

 

Man slåss også mot mennesker og mindre dyr. Men det er definitivt de store dyrene som er "bossene", og det eneste som egentlig ga en utfordring i spiller slåssmessig.

Lenke til kommentar

Skal sjå meg einig i at dette ikkje er ein smidig måte å løyse oppdrag på, men eg gjekk berre og kvilte meg (ingame) dei få gongane slike ting dukka opp.

 

Haha, ante faktisk ikke at det var en mulighet. :p Men det bør jo også nevnes at å vente på fyren bare er en måte å løse oppdraget på. Det er som vanlig mange andre, raskere måter å gjøre det på.

Lenke til kommentar

Jeg sliter med masse bugs. Spillet virker svært lovende, historie- og gameplay-messig, men spillopplevelsen blir for meg ganske så ødelagt av bugs og rare designvalg.

 

Karakteren min løper sakte, dører kan ikke åpnes i fart og man må stå helt riktig for å aktivere ting (åpne dører, loot crates osv), kamerabevegelsene gjør meg svimmel og uvel, skrivefeil i spillet, fjær på hatten min som svever i løse luften og dårlig lipsync.

 

Det er snakk om en patch som er på vei, jeg håper den kan fikse det meste av dette.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...