Gå til innhold

Galaxy Fold-skjermen er så myk at du kan skrape den med en fingernegl


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes det er utrolig at folk ønsker at Samsung skal feile på deres nye produkter men klager samtidig over at det ikke er nok innovasjon. Dette er Gen 1 (2) av produktet. Forvent feil og håp at det blir en suksess slik at vi ser nye produkter.

Og til de som klager over pris - denne telefonen er ikke for deg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Syntes det er utrolig at folk ønsker at Samsung skal feile på deres nye produkter men klager samtidig over at det ikke er nok innovasjon. Dette er Gen 1 (2) av produktet. Forvent feil og håp at det blir en suksess slik at vi ser nye produkter.

Og til de som klager over pris - denne telefonen er ikke for deg.

 

Det at den kan ripes med en negl er heller ikke en feil, og noe man skulle forvente.

Men folk ser ut til å ha noe voldsomt imot denne telefonen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Så lenge Samsung er ærleg på kva ein kan forvente så ser eg ikkje det heilt store problemet.

Det hadde sjølvsagt vært betre med ein brettbar mobil som er både ripesikker og støvtett, men akkurat no så er det dette du må ofte for å få ein brettbar mobiltelefon.

 

Denne telefonen vil nok finne sitt marked hos dei som brukar mobiltelefonen forsiktig og som fyrst og fremst vil ha ein mobiltelefon som imponerer framfor ein robust mobiltelefon.

Kan f.eks. godt sjå for meg at mange foretningsfolk kanskje vil gå for denne til bruk i møter der mobiltelefonen blir for liten og nettbrettet for stort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syntes det er utrolig at folk ønsker at Samsung skal feile på deres nye produkter men klager samtidig over at det ikke er nok innovasjon. Dette er Gen 1 (2) av produktet. Forvent feil og håp at det blir en suksess slik at vi ser nye produkter.

Og til de som klager over pris - denne telefonen er ikke for deg.

 

Ønsker at de skal gjør det bra, men dette produktet her er tåpelig. Jeg har selv Samsung telefoner og rører ikke noe annet, men ville aldri kjøpt den greia her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syntes det er utrolig at folk ønsker at Samsung skal feile på deres nye produkter men klager samtidig over at det ikke er nok innovasjon. Dette er Gen 1 (2) av produktet. Forvent feil og håp at det blir en suksess slik at vi ser nye produkter.

Og til de som klager over pris - denne telefonen er ikke for deg.

Er nok mest de mest ihuga eplefanatikerne som ønsker samsung skal feile med denne. For det må jo svi ekstra hardt nå når Samsung demonstrerer at de er lysår foran apple i teknologi. Og i kjent tek.no ånd så velger tek å publisere dette med fokus på det negative ved samsung...
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Syntes det er utrolig at folk ønsker at Samsung skal feile på deres nye produkter men klager samtidig over at det ikke er nok innovasjon. Dette er Gen 1 (2) av produktet. Forvent feil og håp at det blir en suksess slik at vi ser nye produkter.

Og til de som klager over pris - denne telefonen er ikke for deg.

 

 

Jeg hadde egentlig håpet at de lykkes med dette, og de skal selvsagt ha cred for å pushe ny teknologi til markedet, men selv om det er gen1 og man må forvente problemer, så unnskylder ikke det alt av feil som måtte oppstå. Når den feiler på det som tilsynelatende er det forventa bruksområde med ikke unormalt forventet slitasje, selv med forsiktighetsregler, så er det altfor dårlig.

 

Jeg skulle likt å sett denne tråden om Apple hadde lansert dette her, regner med det hadde vært mange nye  "-gate" ord da.. "nailgate"(?)    :)

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...