Gå til innhold

IBM lanseres verdens største kommersielle kvantedatamaskin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pokkers. Skjønner jeg må lese meg opp på kvantefysikk og mekanikk. Å skru på gamle binære intel-systemer holder ikke lenger.

Først må jeg få en liten hjernetransplantasjon som klarer å ta imot informasjonen. ?

 

Hehe, fikser du en større hjernetransplantasjon for artikkelforfatter/redaktøren i samme slengen?

Dagens tittel: «IBM lanseres verdens største kommersielle kvantedatamaskin»

Føles som jeg har klart å klikke meg inn på en eller annen frilanser-basert blogg.. *host* iTAvisen *host* *host* ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tro meg når jeg høytidelig spår at hvis disse maskinene kommer på markedet, så vil prisen gjøre at de havner i den mer høykirkelige del av informasjonsteologien. Senere blir de kanskje også noe for den PC-grå masse.

Pål Jensen

Å, ja. En ting er at maskinen ikke blir billig, for de som måtte ha råd/få lov til en sånn luring.

Må huske å budsjettere inn en høysikret bygning med 24-timers sterkt vakthold.

De her kommer til å bli en ønsket vare for suspekte personer som vil ha makt, men hverken penger eller tillatelse til å anskaffe en på lovlig vis. -Jeg kan garantere de klossene her vil være like populære på det sorte marked som fiberspleisere (-Helt annen tilgang og prisklasse, men likevel...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...