Gå til innhold

TU tester: Børster er bedre enn høytrykk på terrassen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, får vondt når det skrives om å høytrykkspyle terrassebord. Har vært borti noen sånne og en må ha på sko når en går på de etterpå. Men for all del, sikkert koselig å dra ut flis fra føttene.

 

Tull! Gjort ordentlig blir det ikke fliser. Beviset er verandaen min. Ikke ei flis i noens føtter i sommer. Og verandaen er mye brukt.

Lenke til kommentar

 

Huff, får vondt når det skrives om å høytrykkspyle terrassebord. Har vært borti noen sånne og en må ha på sko når en går på de etterpå. Men for all del, sikkert koselig å dra ut flis fra føttene.

 

Tull! Gjort ordentlig blir det ikke fliser. Beviset er verandaen min. Ikke ei flis i noens føtter i sommer. Og verandaen er mye brukt.

Bruk av høytrykksspyler på trevirke (og betong) er meget dumt, det ødelegger strukturen i treet.

Vask med kraftvask og spyl med vanlig hageslange.

Lenke til kommentar

 

Huff, får vondt når det skrives om å høytrykkspyle terrassebord. Har vært borti noen sånne og en må ha på sko når en går på de etterpå. Men for all del, sikkert koselig å dra ut flis fra føttene.

 

Tull! Gjort ordentlig blir det ikke fliser. Beviset er verandaen min. Ikke ei flis i noens føtter i sommer. Og verandaen er mye brukt.

Min erfaring er at Bengt Who har rett. Høytrykk terrassevasker på terrasse er håpløst. Det myke treverket vaskes ut og man sitter igjen med flisene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...