Gå til innhold

Kryptovaluter - Gratis simulering av Mining på telefon.


Anbefalte innlegg

jeg har minet 9 pi over natta, begynte i går kveld. Når vannskelighetsgraden stiger, så blir det vannskeligere etterhvert som flere begynner å mine, så kan være lurt å begynne å mine tidlig, når bitcoin var ny så kunne man mine flere coins om dagen. Men da var jo bitcoin verdt null og nada. Men nå har den en god verdi.

Den minern simulerer mining på telefonen, så den drikker ikke opp batteriet. Det er bare gratis. :p å litn hobby for de som ønske.

Den kan bli verdt mye en dag.

Max supply er 21 million.

Pi is a new digital currency being developed by a group of Stanford PhDs. For a limited time, you can join the beta to earn Pi and help grow the network. To join Pi, follow this link https://minepi.com/mursinn and use my username (mursinn) as your invitation code.


(mursinn) as your invitation code.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...