Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker dameklær


Strilen

Anbefalte innlegg

Er en mann som liker dameklær,da jakker og bukser i skinn og pels.

 

Har så lenge jeg kan huske blitt tent av klær i skinn og pels,men må være dame versjoner. Liler å ta på de og ha det på meg. Når jeg leter etter sånne klær ser jeg spesielt etter dame jakker og bukser,fordi de ser ofte bedre ut enn d som er for menn. Har kommet over barrieren der jeg ikke turte å vise meg offentlig i skinn bukser og jakke. Men i det siste har jeg og vært veldig interessert i jakker i pels,og da fuskepels. Men verken sånne jakker eller bukser er lett å oppdrive i min størrelse. Fant endelig en pelsjakke som passet meg,men er så usikker på om jeg tør å gå offentlig med det. Når jeg har sånne klær vil jeg ikke bare bruke de innendørs,men og ute. Hvordan hadde dere tenkt hvis dere så en mann gå i jakker og bukser ment for damer?

 

Heldigvis plager det ikke min kone

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må nesten se eksempler for å klare å uttale meg. Mange klær er det omtrent ikke forskjell på men "noen" har bestemt at 'den er for kvinnfolk, den er for menn'. Jeg ser iallefall ikke forskjellen.

Begge kjønn ser ut til å bruke "slim" klær og annet er ikke å oppdrive.

Er f.eks disse to. Har den jakken og buksen

post-464482-0-65021200-1569089391_thumb.jpg

post-464482-0-82699500-1569089405_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ser jo de fleste ungdommer i dag til og med gutter, går i tettsittende bukser og korte med korte sokker (omtrent som tights) i min ungdomstid på 90 tallet hadde nok de fleste sperret opp øynene om ungdommen hadde gått slik, personlig synes jeg ikke det er noe særlig, men bortsett fra det, bryr jeg meg ikke noe særlig om det og hadde en mann kommt i dameklær hadde jeg heller ikke brydd meg noe særlig, jeg er egentlig litt der at jeg synes enhver bør få gjøre akkurat som man vil, de som ikke liker det kan egentlig bare holde godt kjeft.

Lenke til kommentar

Jeg kan helt ærlig si jeg ikke husker forrige gang jeg brukte en bukse for menn i mer enn et par timer. Det er minst 3-4 år bakover i tid, og unntakene innebærer som regel en dress. For min del har det riktignok ingenting med tenning å gjøre. Bukser for menn bare passer ikke på leggene mine. Det er som om de er beregnet for menn med fyrstikkbein. Jeg kan velge mellom stamt rundt leggene eller altfor stor rundt midjen. Ingen av delene ser spesielt pent ut. Bukser med rette bein (e.l. lignende «cut») for kvinner? Ikke bare er de komfortable å gå med, men det ser også mye bedre ut. Det er ikke helt uvanlig at jeg ikke har på meg et eneste plagg beregnet for cis-menn. Riktignok velger jeg for det meste forholdsvis nøytrale plagg, men hittil har ikke en eneste sjel kommentert noe utover å si at de liker et bestemt plagg. Det skal ganske observante øyne til for å skille klærne fra hverandre. Jeg har blant annet t-skjorter jeg med hånda på hjerte kan si jeg ikke har den minste peiling på hvilken avdeling av H&M de kommer fra.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...