Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Noe er galt med pølsa mi, tror strengen holder på å ryke


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei. Står ovenfor en ganske så flau problemstilling som jeg ikke tør å ta opp med fastlegen, derfor henvender jeg meg til dette forumet. Det har seg altså slik at den strengen under junior holder på å revne, tror jeg...Det har blitt et lite sår som føles ømt, og når jeg drar forhuden tilbake svir det noe jævlig og føles ut som den reneste tortur. Å nappe laksen er bare å glemme akkurat nå.

I løpet av de siste månedene har dette skjedd et par-tre ganger, men det har gått seg til etter en ukes tid cirka. Men denne gangen føles det verre ut og gjør mer vondt. Selv om såret er lite virker og føles det ut som om strengen henger i en tynn tråd. Vet ikke hvorfor dette har skjedd. Det har som sagt skjedd flere ganger...

 

Noen tips om hva jeg kan gjøre? Kanskje smøre med noen slags krem? Pyrisept? Eller skal jeg kanskje stålsette meg og prøve å kutte den...?  :confused:

 

Takk for svar.



Anonymous poster hash: 00d94...dce
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke noe farlig, men vondt. Men siden det har skjedd noen ganger så kontakt fastlege for en sjekk.

Håper du har rett i at det ikke er noe farlig. Men kommer ikke til å kontakte fastlegen, heller ikke noen annen lege her i bygda...Det blir for flaut. Kan man gå til lege i en annen kommune? Ikke for at det er så mye bedre, men...Har absolutt ikke lyst til å gå til legen å vifte med utstyret.

 

Anonymous poster hash: 00d94...dce

Lenke til kommentar

Et sår skal bare gro. Det er på ingen måte farlig, og ingen veldig viktig anatomisk struktur heller. Du skal bare være obs på om denne strukturen blir forkortet når den gror sammen. Da kan det være en idé å dra til fastlegen. Husk nå på at legen ser sikkert 5-10 peniser hver uke, det blir ganske mange iløpet av et år. Penis, pung, vagina, endetarm er dagligdags hos en lege. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette gav minner til ungdomstiden hvor jeg følte at den ene ballen var lavere ned enn den andre. Liten bygd og få lokale leger, var flau som bare det, men det ble jo en naturlig vanlig undersøkelse som slikt helsepersonell er vant til.

 

Bare å hoppe i det, det å være flau burde være den minste årsak til vegring.

Lenke til kommentar

Du må være veldig ung, TS, som bruker slike infantile ord på en penis som pølse, junior og å nappe laksen. Det siste heter å onanere, eller på mannfolks vis å runke. Uansett når det gjelder ditt problem, oppsøk lege. Hva mener du å skulle oppnå ved å spørre på et forum? Ditt problem forsvinner ikke med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...