Gå til innhold

Epic Games Store gir bort 6 spill denne uka


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

88/12!!! ItS jUsT a LaUnChEr!!! Føkklei av å ha 10 talls butikker med launchere og kontoer overalt. Hver konto er en ny angrepsvektor inn i maskina, og et sted hvor brukerdata ink. kredittkort potensielt lekker.

 

Dette er kontoer & launchere jeg kommer på i farta som jeg allerede har og er spillrelaterte:

 

Battle.net

Bethesda

Rockstar Social Club

Kalypso Launcher

EA Origin

Steam

Oculus Store

Xbox Live

Ubisoft

PS Network

Humble Bundle/GOG

 

Hva får Tencent Tim til å tro at verden blir bedre med ennå en launcher kjørende på PC'en... Penger, penger og mere penger og data som igjen er penger. Ikke tro noe er en gave til brukern.

Endret av Flippo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

88/12!!! ItS jUsT a LaUnChEr!!! Føkklei av å ha 10 talls butikker med launchere og kontoer overalt. Hver konto er en ny angrepsvektor inn i maskina, og et sted hvor brukerdata ink. kredittkort potensielt lekker.

 

Dette er kontoer & launchere jeg kommer på i farta som jeg allerede har og er spillrelaterte:

 

Battle.net

Bethesda

Rockstar Social Club

Kalypso Launcher

EA Origin

Steam

Oculus Store

Xbox Live

Ubisoft

PS Network

Humble Bundle/GOG

 

Hva får Tencent Tim til å tro at verden blir bedre med ennå en launcher kjørende på PC'en... Penger, penger og mere penger og data som igjen er penger. Ikke tro noe er en gave til brukern.

 

Er litt enig, men må jo ikke legge inn kredittkort der for å bruke de.

 

Kan jo være en forretnings ide for noen å lage en som samler disse i en felles launcher.

 

Men bra med gratis spill i hvertfall. Metro som kommer neste uke rotet jeg meg aldri til å kjøpe, og Batman spillene denne uken fikk jeg gratis på steam for ett par år siden, men tror ikke alle DLC osv var med der.

Lenke til kommentar

88/12!!! ItS jUsT a LaUnChEr!!! Føkklei av å ha 10 talls butikker med launchere og kontoer overalt. Hver konto er en ny angrepsvektor inn i maskina, og et sted hvor brukerdata ink. kredittkort potensielt lekker.

 …

 

Hva får Tencent Tim til å tro at verden blir bedre med ennå en launcher kjørende på PC'en... Penger, penger og mere penger og data som igjen er penger. Ikke tro noe er en gave til brukern.

Humblebundle kan du laste ned spillene for, og forøvrig bruke to-faktor til innlogging. Epic er derimot spionasje i slibrig stil. Gratis lunsj med Epic, nei takk.

Endret av Spetsnaz
Lenke til kommentar

 

88/12!!! ItS jUsT a LaUnChEr!!! Føkklei av å ha 10 talls butikker med launchere og kontoer overalt. Hver konto er en ny angrepsvektor inn i maskina, og et sted hvor brukerdata ink. kredittkort potensielt lekker.

 

Dette er kontoer & launchere jeg kommer på i farta som jeg allerede har og er spillrelaterte:

 

Battle.net

Bethesda

Rockstar Social Club

Kalypso Launcher

EA Origin

Steam

Oculus Store

Xbox Live

Ubisoft

PS Network

Humble Bundle/GOG

 

Hva får Tencent Tim til å tro at verden blir bedre med ennå en launcher kjørende på PC'en... Penger, penger og mere penger og data som igjen er penger. Ikke tro noe er en gave til brukern.

Er litt enig, men må jo ikke legge inn kredittkort der for å bruke de.

 

Kan jo være en forretnings ide for noen å lage en som samler disse i en felles launcher.

 

Men bra med gratis spill i hvertfall. Metro som kommer neste uke rotet jeg meg aldri til å kjøpe, og Batman spillene denne uken fikk jeg gratis på steam for ett par år siden, men tror ikke alle DLC osv var med der.

Du mener GOG Galaxy 2.0 Launcher som er i beta test i disse dager? Har Steam, Origin og uPlay spillene mine der.

 

https://www.tek.no/artikler/samler-alle-spillene-dine-pa-ett-sted/466124

Endret av lavizh_
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...