Gå til innhold

Ny mobil i jobb, 7-10000kr


Anbefalte innlegg

Hei, skal ha ny mobil til bruk i jobb (servicetekniker) og privat.

 

Arbeidsgiver dekker inntil 8500 inkl mva men kan jo legge i litt selv også. Jeg er vant til Huawei, har de siste årene hatt bl.a p8, p9, og nå sist p20 pro. Har sett litt på samsung sine toppmodeller, men hvis jeg skulle velge mellom samsung og huawei, hvilke burde jeg velge? Er jo noen med 6gb ram og noen med 8gb.. Har de ekstra 2 stor betydning?

 

Høyoppløst kamera er viktig, og har vært superfornøyd med kamera på p20 pro, veldig fint å kunne ta gode bilder av dokumentasjon og utstyr og kunne zoome inn og inspisere ting på pc.

 

Ellers er det jo viktig at den skal kunne tåle litt, men de fleste har vel deksler og lommer eller andre ting, og er vel ofte ip67, kan gjerne komme med tips til dette også, om det er en fantastisk kombinasjon av deksel og mobil som kan anbefales.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. 

 

Hvorfor ikke vente litt til det kommer noe som er verdt å bytte til, dersom du er happy med P20 Pro? Regner med at arbeidsgiveren din lar de 8500 kr være tilgjengelig en god stund fremover. 

Kan garantere deg at ingen mobiler på markedet vil gi deg en "wow opplevelse" på noen som helst måte.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...