Gå til innhold

Anbefaling av psu 650-850w


dopus

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har i dag en silver power 850w av litt gammel årgang.

Tror denne kanskje kan være årsak til stabilitetsproblemer jeg har hatt med pcen en stund.

 

Fyllte ut en psu kalkulator, som da mente at 650w skulle være tilstrekkelig for min pc. Ønsker å safe litt og går nok for en 700 eller 750w.

 

Kabinettet jeg har er et fractial design define xl, så en psu som inkluderer litt god lengde på strømmkablene hadde vært en fordel.

 

Før i tiden var jo fortron source og seasonic ganske sikre valg. Hvilke psuer anbefales nå for tiden??

 

Har egentlig max budsjett på 1000 kr, men kan strekke meg litt lenger hvis det er verd å gå over wr budsjett

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan anbefale Fractal Design ION+ serien. Byttet ut min gamle AX860 med en ION+ 860P denne uka, og har ingenting å klage på.

Kablene er bemerkelsesverdig fleksible, den er veldig kompakt, og svært stillegående. Ingen coil whine oppdaget hittil, selv ikke i gamle spill kjørende i 500+ fps.

 

Tester viser at FD har fått sitt eget design fra High Power, alt av målinger er godt innenfor spesifikasjoner, 80 plus Platinum i effektivitet, og 10 års garanti er ikke å fnyse av.

 

Prisen er også overraskende lav for slik stillhet og garanti: https://www.prisjakt.no/product.php?q=ION++Frac&p=5167323

 

Tester du kan lese selv.

 

 

Endret av N o r e n g
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...