Gå til innhold

Ikeas smarte rullegardiner er nå til salgs, men butikken takler ikke etterspørselen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare å lene seg tilbake og vente på et de lokale pervoene får "pirat-fjernkontroll", og styrer peep-showet selv.

 

Paranoid much?

La oss gå og "hacke" rullegardinene til Carlos i Brazil. Kjempespennende!

Fra spøk til alvor, føler meg ganske trygg på at naboen min på 64 år ikke klarer å hacke rullegardinene mine for å snike på meg i dusjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Paranoid much?

La oss gå og "hacke" rullegardinene til Carlos i Brazil. Kjempespennende!

Fra spøk til alvor, føler meg ganske trygg på at naboen min på 64 år ikke klarer å hacke rullegardinene mine for å snike på meg i dusjen.

Vi mennesker er vell generelt sett de dummeste i universet.

Leste en artikkel om smart ovner som ble hacket, der de overklokka max temp i et lite rom.

Det hele endte opp med at ovnen eksploderte. Så ja alt er mulig, men ikke det at rullegardiner kan gjøre så stort utfall.

Endret av Soles
Lenke til kommentar

Bra, kjøpte noen lameller fra Skeidar for mange år siden, men skjønte ikke en drit hvordan de skulle kuttes, da mekanismen innvending måtte flyttes på en eller annen måte som var beskrevet meget dårlig på et meget lite papir. Ikea har løsninger og instruksjonene er tydelige og klare, ikke rart de dominerer.

Lenke til kommentar

Var på min lokale IKEA igår (i utlandet) og der hadde de begge inne.

 

Noen som vet om de har planer om å komme ut med med lengre varianter enn 195cm? Behøver 230cm og å begynne å lappe sammen for å få ønsket lengde er vel ikke akkurat noen god ide...=)

 

Om de kommer med 230cm så blir det kjøp på flekken for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...