Gå til innhold

– Deler av denne bilen er i praksis utviklet for Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne ser så utrolig gøy ut å kjøre, og bare sitte i. Jeg kjører dog ikke bil, og trenger strengt tatt ikke bil, men skulle jeg hatt en grei bybil, så skulle jeg nok ha vurdert denne høyt.  

 

Vi kunne for eksempel spørre om været i London, mens et spørsmål om å finne en italiensk restaurant ga oss resultater som var hundrevis av mil unna.

 

Mulig GPSen ikke var aktivert? 

Endret av µT.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Appen vil også fungere som digital nøkkel til bilen, både for å låse opp dører og starte motoren. "

 

Starter motoren ? På en el-bil ? Hva betyr egentlig det ? Vanligvis når jeg 'starter' en el-motor, så begynner den å drive det den er koblet til - hvorfor skulle noen ønske å kjøre en el-motor på 'tomgang' ?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Om du har den stående åpen utendørs mens det snør?

Når du lader hjemme bruker du AC delen av laderen som er i topp. De to store hullene nede som brukes til DC lading vil da stå åpen å gape i seg alt av sne og vann den skulle få på seg. Frostsprengt ladeport er neppe spesielt morsomt..

 

maxresdefault.jpg

 

Kan enkelt 3dprinte ett lokk eller noe men de fleste produsenter har lokk her fra før.

 

Audi E-Tron f.eks:

2019_audi_e-tron_uk_111_2560x1440.jpg

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Veldig kul bil. Veldig ulikt Honda. Fresht design. Håper den blir populær så de oppgraderer den med nye/større batterier i årene som kommer

 

Litt kult at du har en 230V kontakt som du kan trekke 1500W fra. Og en Hdmi inngang. Men hva brukes denne til mon tro?

Tvert imot - jeg synes dette er veldig Honda.

 

Honda sine modeller som utgis i Norge kan gi et inntrykk av at Honda er kjedelige, men ser du på hva biler de kommer ut med i Japan og ellers i Asia er det mange spennende modeller. Et av mine absolutt favorittmerker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

"Appen vil også fungere som digital nøkkel til bilen, både for å låse opp dører og starte motoren. "

 

Starter motoren ? På en el-bil ? Hva betyr egentlig det ? Vanligvis når jeg 'starter' en el-motor, så begynner den å drive det den er koblet til - hvorfor skulle noen ønske å kjøre en el-motor på 'tomgang' ?

Fleste elbiler har faktisk en startknapp for å "starte bilen" av en eller annen grunn. Er vel bare Tesla hvor du ikke trenger det (og nå kansje denne) Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Veldig kul bil. Veldig ulikt Honda. Fresht design. Håper den blir populær så de oppgraderer den med nye/større batterier i årene som kommer

 

Litt kult at du har en 230V kontakt som du kan trekke 1500W fra. Og en Hdmi inngang. Men hva brukes denne til mon tro?

Synes det ligner mye på de eldre små bilene de hadde. HDMI-inngang er vel til å bruke skjermene i bilen når man tuner inn ytelsen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Kan det være varme i ladeporten?
Det bør jo også være varme på kameraene/speilene osv. ellers må også disse skrapes om vinteren og mon tro hvordan linsene blir seende ut da.

En veldig kul bil som matcher flere nye, større og dyrere bilnyheter på interiør. ID 3 er jo full av plastikk.

Lenke til kommentar

Når du lader hjemme bruker du AC delen av laderen som er i topp. De to store hullene nede som brukes til DC lading vil da stå åpen å gape i seg alt av sne og vann den skulle få på seg. Frostsprengt ladeport er neppe spesielt morsomt..

 

maxresdefault.jpg

 

Kan enkelt 3dprinte ett lokk eller noe men de fleste produsenter har lokk her fra før.

 

Audi E-Tron f.eks:

2019_audi_e-tron_uk_111_2560x1440.jpg

Det ser da vitterlig ut som det er et grått, todelt lokk over ladeporten(e) på bildet i artikkelen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig kul bil. Veldig ulikt Honda. Fresht design. Håper den blir populær så de oppgraderer den med nye/større batterier i årene som kommer

 

Litt kult at du har en 230V kontakt som du kan trekke 1500W fra. Og en Hdmi inngang. Men hva brukes denne til mon tro?

 

Nå har jo Honda den gode gamle S2000, da. Noe av det beste som har vært produsert av cab.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...