Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noe rar beskjed fra en man holder på med


Anbefalte innlegg

Vi er begge 27 år. Møtt hverandre i et par måneder nå cirka. Møtes som regel 2-3 ganger i uka. Enten for film hos en av oss, øl ute, museum eller andre greier. Ting går bra. Gjør alle de date-tingene og vi har bra kjemi på det mentale, fysiske osv. Liker hun og vi har det både bra og gøy sammen.

Etter en overnatting til i går fikk jeg meldingen fra hun som lød "Begynner å like deg skikkelig godt. Det suger litt :("
Jeg skrev noe ala at jeg skjønner om du er redd for å bli såret, men jeg liker deg også og vi trenger ikke stresse, tar det rolig. Da fikk jeg tre smilefjes opp ned som jeg heller ikke skjønner hva betyr.

Hvordan oversetter man den kvinnonesiske setningen til mannsk? Jeg tolker det som at hun er redd for å bli såret og litt frustrert sånn. Men burde jeg være urolig?

Tenker bare fortsette som før, om jeg blir for fraværende nå blir det kunstig, samtidig som om jeg blir for på er det også rart. Bedre å bare fortsette som før, er jo det hun har likt.


Anonymous poster hash: 526af...5a1



Anonymous poster hash: 526af...5a1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er umulig å vite. Bare fortsett å kjør en rett linje, og se etter tegn du kan tolke med sikkerhet. Som Egon sier: Det eneste kvinnfolka har respekt for, er mannfolk. Hvis ho skulle mene noe i den formen at ho kanskje har flere ho holder på med, og er redd for å miste den delen av livet sitt, så er det hennes privatsak. Du må bare fortsette å kjøre en rett linje. Spør om det du føler er relevant og ikke la deg vippe av pinnen.

Lenke til kommentar

Etter en overnatting til i går fikk jeg meldingen fra hun som lød "Begynner å like deg skikkelig godt. Det suger litt :("

Jeg skrev noe ala at jeg skjønner om du er redd for å bli såret, men jeg liker deg også og vi trenger ikke stresse, tar det rolig. Da fikk jeg tre smilefjes opp ned som jeg heller ikke skjønner hva betyr.

Anonymous poster hash: 526af...5a1

 

Anonymous poster hash: 526af...5a1

 

Grattis, riktig svar på spørsmålet du ikke forsto. Jeg tror hun lodda stemninga litt fordi det begynner å bli litt mer alvorlig for henne.

Lenke til kommentar

Høres ut for meg som at hun prøver å fiske etter en bekreftelse på at du liker henne. Har du sagt klart ifra at du liker henne? Mange tror kvinner bare vil ha hardbarka menn som ikke snakker om følelsene sine, det er langt fra sannheten. Veldig mange kvinner trenger å føle seg sikker før de tørr å gi seg hen til noen helt.

Sa til henne at jeg sletta tinder forrige helg elns. Så det burde vel bety noe.

 

Ellers har jeg gitt komplimenter, slik hun har gitt til meg også. Men igjen, dette er jo slik jeg ser det. Kanskje ikke hun føler jeg har vært seriøs nok, åpnet meg nok, sagt tydelig ifra at jeg liker henne? Who knows. Jeg er ikke en masefyr, er veldig avslappa på disse tingene. Men det hu skrev ble jeg litt paff av.

 

Men jeg tenkte det var greit å instantly møte hun på det hun sa og si at jeg liker henne jeg også og at vi bare kan t det rolig, som jeg skrev i et annet innlegg her.

 

 

 

Anonymous poster hash: 526af...5a1

Lenke til kommentar

Hun har begynt å bli forelsket i deg. Av en eller annen grunn så synes hun ikke det er så kjekt. Derfor hun skrev at det suger litt. 

 

Da tror jeg at du må gå i deg selv for å finne ut om hvorfor hun ikke synes det er noe kjekt å være forelsket i deg. 

 

Kan hun tro at du kun er ute etter en ff ? 

Kan det være hun liker singel livet og bare vil ha en ff ? 

 

Selv hadde jeg blitt så nysgjerrig på hvorfor hun skrev at det suger litt, så jeg hadde svart henne noe sånt som:

 

Utrolig fint å høre at du har begynt å like meg skikkelig godt, for jeg har begynt å bli forelsket i deg også :) Men hvorfor synes du det suger litt ? 

 

Da hadde du vel fått et ærlig svar og sluppet å lure? 

 

Kan jo være du svarte riktig at dere kan ta det helt rolig og se hvor veien går, men det kan jo faktisk være at hun var ute etter bekreftelse på at dere ikke skulle ta det så utrolig rolig. At hun heller ser på det som et tegn på at du er usikker. 

 

De tre smilefjesene oppned blir ofte brukt når man ikke helt fikk det svaret man forventet eller håpte på ... men at svaret var helt ok. 

 

man kan snakke om kvinnespråket og mannespråket og alt det der ... men i de fleste tilfeller som dette, så er det egentlig vanlig åpen prat som gjelder. Jeg er ganske sikker på at hun håpte du skulle spørre hvorfor det søg ...

Endret av Smultring77
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Aiii, høres for logisk ut. Det er ingenting galt i å trenge bekreftelse på at man kanskje vil noe mer. Hvis TS da ikke ønsker noe mer seriøst men fremdeles ønsker å holde det casual så er det også en ærlig sak, men da burde TS være inneforstått med at dette kanskje betyr at hun går videre. Jeg vet det er det jeg hadde gjort. 

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Jeg spurte hvorfor det suger litt i samme melding som jeg sa at jeg også likte henne, og at vi ikke trengte stresse noe veldig. Men hun svarte aldri noe konkret på det. My two cents er at hun er redd for å bli såra, og bare generelt at det å bli emotionally invested i en annen alltid kan være skremmende og ukjent farvann. Men vi får se.

Jeg tror ikke hun er ute etter bare en fuckfriend, hun virker ikke helt som typen. Men det er jo umulig å si. Hun har ikke date'a noen på 1 år cirka og har virket skeptisk når jeg har hinta om ting som kan tolkes fuckfriend-ish.

Og siden meldingen og det er ingenting forandra, vi meldes og skal møtes i morgen. Fant dog ut at hun og familien skal på en reise i slutten av neste uke og er borte en halv mnd cirka. Så det suger jo litt (hehe)



Anonymous poster hash: 526af...5a1
Lenke til kommentar

Spørs om hun vet hva emoji'm betyr.. 

Upside-Down Face. A classic smiley, turned upside down. Implemented as a flipped version of Slightly Smiling Face on most platforms. Commonly used to convey irony, sarcasm, joking, or a sense of goofiness or silliness. ... Upside-Down Face was approved as part of Unicode 8.0 in 2015 and added to Emoji 1.0 in 2015.

Lenke til kommentar

De fleste jenter/damer skjønner ikke alltid helt selv hva som foregår, så ikke les for mye i det, du ender bare opp med å gjøre dem enda mer usikre. Noen ganger må man ta ledelsen så langt man føler det er riktig tidspunkt å gjøre det. Og se hva som skjer og ta det derfra.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

Siste nå er at hun skrev "Heisann! Må dessverre avlyse i morgen". Responderte med hei, spurte hva som hadde skjedd og om hun kunne torsdag, dagtid eller fredag kveld. Så får vi se.

Hun jobber mye og har ugunstige arbeidstider så får håpe det har noe med det å gjøre og ikke noe annet.

Ikke sett hun siden lørdag, natt til søndag så merker at jeg savner hun.



Anonymous poster hash: 526af...5a1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...