Gå til innhold

TEST: Libratone Track Air+


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse


 

- Jeg kunne ikke ha vært mer enig...
En smule off topic her nå, men noe lignende har skjedd meg flere ganger når jeg har ringt legekontoret hvor fastlegen min holder til.

Jeg har kablet Hus-TLF og så og si alle jeg ringer til har ingen problem med å høre meg høyt og tydelig, med unntak av administrasjonen/TLF-vakten ved legekontoret.

Dem har koblet til headset som dem bruker når dem svarer på innkommende samtaler eller ringer ut...
Og jeg får nesten alltid beskjed om å ta telefonen nærmere munnen, noe som er umulig uten å sett røret fast i halsen. (:-P)

Det at det bare skjer i slike tilfeller der dem i andre enden bruker headset- og/eller andre handsfree-løsninger tilsier at problemet nok ikke ligger i min ende, men i deres ende.

Merkelig nok ikke alle headset- og/eller andre handsfree-løsninger.
Snakker ofte med familie og venner som bruker slike løsninger uten noen problemer med kommunikasjon i så måte.


 

Endret av BizzyX78
Lenke til kommentar

8/10 når tilnærmet ALT av lyd får minus?

Er ikke mye av poenget med disse at de skal lage god lyd?

 

Jeg skjønner aldeles ikke hvordan du klarer å få det vi skriver til å bli at alt av lyd får minus.

 

De låter godt, i noen tilfeller litt lyst, og når ikke HELT opp til de beste på akkurat lyd. De beste (som Sennheiser Momentum Wireless og Sony WF-1000XM3) koster imidlertid mer enn Libratonene, og derfor kan vi til dels tilgi at de ikke er helt på linje. Det er imidlertid mye annet å like ved Track Air+, og derfor også en god karakter.

 

Tolkningen din er som om å gå på restaurant og notere at maten ikke var glovarm, og derfor ville gi karakter 1.

 

Stein Jarle, Tek

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...