Gå til innhold

Kjøpe ny telefon ønsker android.


Gaardon

Anbefalte innlegg

Ønsker en ny telefon ettersom batteriet mitt er bynt å bli rimelig dårlig på min nåverende telefon (Iphone 6S) har egentlig kun brukt android før å liker det bedre enn IOS, men min nåverende telefon fikk jeg gratis engang i tiden. Jeg lurer på hva er en grei telefon man kan kjøpe for ca 3000kr? er villig til å strekke meg litt, men ønsker helst å ikke bruke så mye penger på en ny telefon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+234981

Samsung A40, A50 eller A70. Har hatt A40 og A50 selv. Bra telefoner begge to. Hvilken modell du foretrekker kommer mest an på hvilken størrelse du ønsker.

Endret av Slettet+234981
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg har dårlig erfaring med A-serien fra Samsung på flere områder. Jeg ville gått for Huawei da det er fantastiske telefoner som gir mye for pengene. I tillegg støttes som regel 4G-tale/VoLTE hos samtlige operatører.

Huawei P30 Lite kan være verdt å vurdere.

Lenke til kommentar

Får vel en Xiaomi Mi 9T for 3000kr fra det store utland.

Vet ikke om man klarer å gjøre no spesielt bedre deal en det.

 

https://banggood.app.link/HshhSxoiYZ

 

Med litt rabattkuponger får du vel Vanlig Mi 9 og ned til nesten samme pris. Den har Snapdragon 855 men ellers ganske lik.

 

Men i billigsegmentet er det en fordeler å kjøpe en telefon med Android one eller stock Android på noe vis. Svak hardware fylt med bloatware gir ikke god opplevelse.

 

Selv er jeg frelst av Oneplus og er på min andre telefon fra dem. De er helt fantastiske og neste telefon blir nok også en Oneplus.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Kjekt, men måtte du betale mva og fortollingsgebyr? Fordelen med banggood er at de refunderer dette.

 

Nei, jeg slapp unna.

 

Edit:

Med tarif insurance og shipping insurance blir prisen kr 3360 fra Banggood, og da kan du like godt kjøpe den her i Norge til kr 3690. 

 

Hadde min sending blitt stoppet, så ville totalprisen ha blitt ca kr 3350. I dette tilfellet vil det ikke svare seg å handle fra Banggood.

Endret av Omnithunder
Lenke til kommentar

Tips til trådstarter: sjekk at den aktuelle telefonen du ser på støtter 4g-tale fra din operatør. Som noen har vært innom, Huawei p30 Lite er støttet av både Telenor og Telia. Sasmsung er så klart godt dekket i A serien. Motorola G7 Plus er et annet meget godt alternativ i 3k klassen, og Telia støtter 4G tale.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...