Gå til innhold

Nye iPhones er tykkere, og det er en god ting


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor fjerner de 3D Touch?

Synes det er en glimrende teknologi, og den brukes daglig på min XS.

Det er en av de funksjonene jeg setter mest pris på som en førstegangseier av iPhone.

Hørt at ingen brukte det så mye, så da ble det tatt bort og erstattet med Haptic Touch, som egentlig er det samme men du bare holder lenger på ikone i stede for hard på ikone, pluss at Iphone helt ned til Iphone Se får en lissom "3D touch"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At Apple lager brett og mobil som bøyer seg er et spørsmål om hvorfor Apple ikke lager bedre varer, ikke om hvorfor mobiler er så tynne at de bøyer seg, all den tid Apple sine enheter ikke er de tynneste, eller letteste.

 

Nå trengs det en kraft tilsvarende mer enn 100 kg for å bøye telefonene som er omtalt i artikkelen her, så du er ikke bare helt på jordet, du er på feil jorde.

 

AA20DDA1-9BDD-47A6-B668-94FA37961962-780

Endret av Newton
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har ikke 5g og er ikke aktuell.

 

Enig. Jeg er litt skeptisk til det, samtidig så hadde jeg vært skeptisk til å kjøpe en mobil med første gen 5G brikke.

Nå kommer den med WIFI6, som enda er i draft. Riktignok så kommer helst sikkert ikke HW til å endre seg, men det er fortsatt en brikke som ikke nødvendigvis blir den beste/har alle funksjonene i WIFI6 til slutt.

 

Jeg er mer skuffet over mangel på USB-c, og det er egentlig det eneste som kunne tippet meg over til ny telefon.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...