Gå til innhold

[Løst] Telenor Kontantkort - 10kr 500mb?


Anbefalte innlegg

I dag skulle jeg hjelpe min mor å bytte fra kontantkort til mobilabonnement, da hun har fått seg smarttelefon og ønsket å bruke mobildata.

 

Per dags dato har hun helt vanlig kontantkort hos telenor også fortalte hun meg at hun fikk inn mobildata på dette, så jeg sjekket litt rundt og kom over dette: https://www.telenor.no/privat/mobil/mobilabonnement/kontantkort/

 

 

  • Data 10,- per MB, maks 10,- per dag. 
  • Hastigheten reduseres til 128 kbit/s hvis bruken overstiger 500 MB utover eventuelt kjøpte datapakker.

 

Forstår jeg dette rett så kan man med telenor kontantkort bruke 500MB per dag for 10kr/dagen og det er umulig å bli overfakturert f.eks. Dette utgjør 15GB i måneden, noe du må betale 499kr+ for ved et normalt abonnement hos telenor.

 

Kan dette stemme? Nesten så jeg vurderer å bytte over til dette selv ettersom ringing/sms/mms går gjennom whatsapp/messenger/snapchat i nesten alle tilfeller. Hvis man tenker at det er dager man er tilkoblet wifi hele dagen havner man sikkert på rundt 250kr/måned med 12+gb data og det er umulig å gå over datagrensen.

 

Tror aldri jeg har gått over 500mb data på en dag før og de fleste gjør nok aldri det. Hadde aldri trodd at et kontantkort skulle gi deg rimeligere mobildata(med restriksjon på 500mb/dag) enn alle abonnement på markedet? Visste ikke engang at det fantes mobildata på kontantkort før idag.

Endret av Carew
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...