Gå til innhold

ANMELDELSE: Astral Chain


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Burde noen som ikke liker tidligere Platinum Games-spill - som stort sett anerkjennes som det beste og dypeste innen japansk action - anmelde et japansk actionspill? Greit nok hvis anmelder hadde forklart dette skikkelig og hvorfor nesten alle tar feil, men sånn som det er nå føles det litt som om dere lar noen som ikke liker sportsspill anmelde FIFA. Innser anmeldelser uunngåelig er subjektive, men det blir litt sånn "kjære dagbok jeg føler" over det når det bare er en "veldig individuell sak" om Nier Automata klikker for deg eller ikke.

Greit å vite at Astral Chain er bedre enn Breath of the Wild da. Når skal dere anmelde Erica forresten? Og hvor blir det av Super Smash Bros. Ultimate-anmeldelsen? Jeg prøvde forresten også å klikke på bildet øverst i artikkelen, men videoen startet ikke. Er det noe galt med videoanmeldelsene deres? Jeg antar at det ikke finnes spillsider i 2019 som bare er tekst??

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når skal dere anmelde Erica forresten? Og hvor blir det av Super Smash Bros. Ultimate-anmeldelsen? Jeg prøvde forresten også å klikke på bildet øverst i artikkelen, men videoen startet ikke. Er det noe galt med videoanmeldelsene deres? Jeg antar at det ikke finnes spillsider i 2019 som bare er tekst??

 

Det er greit å være uenig i anmeldelsen, men den sutringa på slutten her kunne du latt være å komme med. Å lage innhold i tekst og/eller videoformat er vanskelig, tidkrevende og krever mange ressurser. Er du ikke fornøyd med det du får tilbudt kan du supplere med å lese eller se videoer på andre nettsteder. Gamer.no skylder deg ingenting. :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Astral Chain, Gears 5, GreedFall, Legend of Zelda: Link's Awakening Remake, Borderlands 3, The Surge 2, Ghost Recon: Breakpoint... hvordan skal en stakkars dødelig få tid til alt dette? :( Kanskje like greit at jeg testet demoen av Code Vein, og synes den var ufattelig kjedelig. Da er det i det minste én ting mindre å bekymre seg over. :p

Lenke til kommentar

Det er greit å være uenig i anmeldelsen, men den sutringa på slutten her kunne du latt være å komme med. Å lage innhold i tekst og/eller videoformat er vanskelig, tidkrevende og krever mange ressurser. Er du ikke fornøyd med det du får tilbudt kan du supplere med å lese eller se videoer på andre nettsteder. Gamer.no skylder deg ingenting. :)

 

Som Norges største spillsted mener jeg Gamer.no har et visst samfunnsansvar. Det er derfor jeg fortsetter å komme hit til tross for et stort sett vanvittig lavt kvalitetsnivå sammenlignet med hva jeg vanligvis leser. 95% av siden er 10 timer for sene oversettelser av engelske nyheter og 3 uker for sene forvirrede anmeldelser av AAA-spill. Redaksjonen har ingen retning. Når de i tillegg er dristige nok til i blant å be meg om penger med en ENORM pop-up føler jeg det minste jeg kan gjøre er å gi dem tilbakemeldinger om hva som kan få meg til å slå av adblockeren min. Jeg mener ikke å være usaklig, jeg kommenterer bare rett fra hjertet. Det forstår jeg ikke at det ikke skal være rom for.

Endret av vindmølle
Lenke til kommentar

Som Norges største spillsted mener jeg Gamer.no har et visst samfunnsansvar. Det er derfor jeg fortsetter å komme hit til tross for et stort sett vanvittig lavt kvalitetsnivå sammenlignet med hva jeg vanligvis leser. 95% av siden er 10 timer for sene oversettelser av engelske nyheter og 3 uker for sene forvirrede anmeldelser av AAA-spill. Redaksjonen har ingen retning. Når de i tillegg er dristige nok til i blant å be meg om penger med en ENORM pop-up føler jeg det minste jeg kan gjøre er å gi dem tilbakemeldinger om hva som kan få meg til å slå av adblockeren min. Jeg mener ikke å være usaklig, jeg kommenterer bare rett fra hjertet. Det forstår jeg ikke at det ikke skal være rom for.

Å likevel er gamer.no den beste norske spill siden. Forøvrig helt uten å ta stilling til resten av det du skriver.

 

Selv har jeg bare spilt baojonetta og nier automata. Det første fikk jeg aldri sansen for og Nier var en av de beste spillene jeg har spilt på lenge. Så jeg får vel sjekke ut noen flere reviews av dette.

Lenke til kommentar

Ingressen er vinklet litt feil, tenker jeg. Jeg skal ikke late som at jeg ikke er positiv til de fleste regissørene til Platinum, men det er en ganske rar påstand å si at spillet basert på dine karakteristikker er bedre eller dårligere enn spill som ikke "klikket for deg". Jeg har ikke noe problem med å godta dommen over Astral Chain som virker fair, om enn ikke veldig opptatt av kjernen i de andre spillene til Platinum, for det handler tross alt om din opplevelse som sikkert er relevant for mange. Å si at noe er best brukes som regel litt mer entusiastisk enn det gjøres her, og jeg opplever det som du bygger en forventning som aldri virkelig blir forklart. "Platinum lager endelig noe bra!" høres riktigere ut for meg. :p 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...