Gå til innhold

Den store iPhone 11/iPhone 11 Pro-tråden


Anbefalte innlegg

Ganske enig med deg. Men tror ikke jeg klarer å la være med forhåndsbestilling og kjøp.

 

Jeg tror at når du tar på pro et deksel så er det en helt like telefon som den vi allerede har ? nyheten i år var så sykt liten at jeg mistenker faktisk at de kommer ut med en oppgradert versjon om 6 mnd.

 

Space grey er vel den kjedeligste ja, men velger den siden tlf ligger i deksel uansett og man ser ikke hva man har valgt av farge uansett. Pluss tror den er mer lettsolgt enn de andre fargene ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg likte med den grønne fargen er at kameramodulen ser ut til å gå veldig bra i ett med det grønne skinndekselen. Utover det så vil nok iPhone 11 Pro se helt lik ut som XS Max fra fremsiden når man har den i deksel. :)

 

Kan jo uansett forhåndsbestille så står jeg i kø og vet at jeg får den i løpet av september, i verste fall tidlig i oktoboer, om det blir veldig påtrykk med bestillinger hos Telenor.

 

En ting jeg er spent på er om batteriet virkelig er så mye bedre som de påstår, jeg har mine tvil siden det er så mange faktorer som påvirker dette og syntetiske tester aldri blir det samme som bruk i det virkelige liv hvor man sliter med dårlig mobildekning, svakt wifi-signal, sol ute o.l. som trekker ekstra strøm. 

 

Edit: Gikk inn på Apple sin nettbutikk for å bestille det grønne skinndekselet men de har tatt ned butikken pga forhåndssalget av iPhone 11-modellen. Idiotisk. 

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar

fikk epost med ordre bekreftet fra Telia kl.14.10 :)

 

la inn mobilforsikring der første mnd er gratis , men det sto ingenting i eposten jeg fikk....får vel ringe dem å legge til etter hvert

 

bestilt 11 pro max 256gb midnattsgrønn

 

noen andre som har fått bestilt?

Endret av wa393
Lenke til kommentar

Fikk reservert en midnattsgrønn iPhone 11 Pro Max 512 GB hos Telenor etter litt klikking på refresh-knappen i nettleseren, så er det bare å vente tålmodig på når man får bestillingslenke. :)

 

Har bestilt skogsgrønt skinndeksel til mobilen fra Apple.com så jeg har deksel klart til den dagen jeg mottar mobilen.

 

Bestilte også en ekstra lader fra Anker:

https://www.apple.com/no/shop/product/HN7K2Z/A/anker-ultra-compact-30-watts-usb-c-vegglader?fnode=97

 

Har allerede et eksemplar av den laderen fra før og det er min absolutte favorittlader, den kan lade Macbook Pro'en min, hurtiglade iPhonen og iPad'en og den er ikke mye størren enn den originale 5W iPhone-laderen til tross for at den leverer 30W. Så om noen har tenkt de skal ha en ekstra lader som kan hurtiglade iPhonen, bærbaren og annet utstyr via USB-C så er Anker Powerport Atom PD1 (for et navn) et kjempebra valg. :)

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar

Hos oss går telefonene i arv.

Kona får min XS Max, eldste barnet arver X, mellomste arver en IPhone 7Plus, yngste mann arver iPhone 6S Plus.

Siste iPhonen selges på Finn eller gis bort til noen i slekta.

 

 

Sånn gjorde jeg det også, både med telefoner og PC'er, inntil ungene ble gamle nok til å kjøpe selv. Og jeg ble pensjonist og ikke kjøpte nytt hele tiden lenger. Og fruen synes telefonene mine begynte å bli for store for hennes behov... :)

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...