Gå til innhold

Garmin har sluppet et ras av nye treningsklokker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Savner helse funksjoner som det dessverre bare er Apple som har klart å få til hittil. (Blir aldri å melde meg inn i den menigheten, men er litt sjalu på hvor bra EKG, Sp02 og søvn sensorene er)

 

Polar RS klokka greier å måle ekg o.l. tilnærmet same som i labben og bedre enn klokker flest.

Søvnsensor er noe BS, i alle fall var de det 2-3 år siden i følge all pålitelig forskning.

Lenke til kommentar

Polar RS klokka greier å måle ekg o.l. tilnærmet same som i labben og bedre enn klokker flest.

Søvnsensor er noe BS, i alle fall var de det 2-3 år siden i følge all pålitelig forskning.

 

Bruker søvnsensor kun til å se på mengde søvn, ikke kvalitet. På mengde virker det som om de klarer måle ganske greit. Og har jeg hatt en urolig natt, så er det også ganske tydelig på grafen om man har interesse av denslags. Først og fremst kjenner jeg på kroppen om jeg har fått for lite søvn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bruker søvnsensor kun til å se på mengde søvn, ikke kvalitet. På mengde virker det som om de klarer måle ganske greit. Og har jeg hatt en urolig natt, så er det også ganske tydelig på grafen om man har interesse av denslags. Først og fremst kjenner jeg på kroppen om jeg har fått for lite søvn.

 

De greier å måle noe, men eg mener det gir nokså dårlig indikasjon. Som du selv sier, de måler ikkje kvaliteten (REM-søvn). Og det er den som er viktig. Men jo, det er meget grei "gadget" å leike med ellers.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...