Gå til innhold

Kojima avslører at Death Stranding kan oppleves som en «ren» film


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er festlig at vi har sett meele slagsmål, skyting og en haug andre action elementer, også etter noen minutter med en video der ting er roligere så begynner folk i kommentarfeltet og kalle det en walking simulator etc etc. Og når han sier at spillet "kan" sees som en film, der kan er nøkkelordet så sier folk at de bare kan se hele spillet på youtube. Big brain mode

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Seriøs. Har spillet såpass lite gameplay at det like gjerne kan sees som film så gjør jeg jo heller det. Kunne aldri sett noen spille igjennom Zelda eller Mario som faktisk har gameplay, men slike spill-som-likesågjerne-kunne-vært-film-spill er det ikke noe poeng å bruke penger på.

Alle spill kunne hatt en "ez-mode". Betyr ikke at det er lite gameplay av den grunn. Absolutt ikke det samme å se en stream som å spille selv

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Seriøs. Har spillet såpass lite gameplay at det like gjerne kan sees som film så gjør jeg jo heller det. Kunne aldri sett noen spille igjennom Zelda eller Mario som faktisk har gameplay, men slike spill-som-likesågjerne-kunne-vært-film-spill er det ikke noe poeng å bruke penger på.

Alle spill kunne hatt en "ez-mode". Betyr ikke at det er lite gameplay av den grunn. Absolutt ikke det samme å se en stream som å spille selv

I dette tilfellet så ser det jo slik ut.

Lenke til kommentar

Ganske sikker på at fansen selv blir å lage Death Stranding the movie med cutscenes fra spillet å sette ut på youtube akkurat slik som med alle Metal Gear spillene.

 

Selv så gleder jeg meg veldig mye til å spille Death Stranding.

 

Begynte å se MGS 'filmene' i går. Var ikke klar over at de fantes. Takk som nevnte det for nå har jeg mange timer med kveldskos foran meg ?

 

Angående Death Stranding gleder jeg meg til å spille det selv.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...