Gå til innhold

Hva synes folk om regnskap og revisjon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel høy sannsynlighet for at AI vil kunne utføre det meste innenfor dette feltet i fremtiden.

 

Dette er vel noe som er sagt i mange år allerede, likevel meldes det om økende behov for regnskapsførere fra firma som driver med slikt og har mye jobber. Hvis det faktisk hadde vært sånn at AI tar over etterhvert burde man vel allerede sett trenden, eller?

Lenke til kommentar

Hva søker du egentlig etter? Bekreftelse på at det du gjør er riktig valg for deg?

 

Ingen bryr seg om dine valg, kun bare du selv som gjør.

 

Velg det yrket du liker, dersom du liker økonomi og har lyst til å studere på BI. Så gjør det! Ikke tenk for mye, bare bli god i det faget og du kommer til å få flust av muligheter

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Virker som en fin utdanning med mange interessante jobbmuligheter, men å basere hele sin identitet på at man har tenkt til å bli revisor en gang i fremtiden virker jo litt, ehh, spesielt. jeg vet ikke helt om jeg ville basert hele min identitet på at jeg skulle bli revisor en gang i fremtiden.

Hvorfor ikke? Det er ingen ting galt med å baserer sin identitet på yrke sitt. Det er nok ganske mange som gjør akkurat det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...