Gå til innhold

Du mister Destiny 2 om du ikke flytter det fra Battle.net


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kjempeflott at Bungie nå får styre skuta selv … Nå får vi nok spillet som utviklerne virkelig ville lage uten innblanding av 3de part ! :)

 

Det blir ikke bedre av den grunn... Er jo bare å se de siste endringene. Hilsen Destiny fan/hater(som de fleste)

Hva har vært feil med de siste oppdateringene? Føler Destiny-miljøet er preget av mer optimisme nå enn noen gang før.

Lenke til kommentar

 

 

Kjempeflott at Bungie nå får styre skuta selv … Nå får vi nok spillet som utviklerne virkelig ville lage uten innblanding av 3de part ! :)

 

Det blir ikke bedre av den grunn... Er jo bare å se de siste endringene. Hilsen Destiny fan/hater(som de fleste)

Hva har vært feil med de siste oppdateringene? Føler Destiny-miljøet er preget av mer optimisme nå enn noen gang før.

Masse. Skal ikke ramse opp alt her, det finner du på Bungieforumet. Men ja noe blir fikset. Eller rettere sagt tilbakestillt til slik det var før. Bungie har en egen evne til å gjøre spillet verre og verre, for å så rette det litt opp igjen. Destiny 2 skulle aldri vært laget. De skulle bare utvidet Destiny 1 universet. Men ja jeg spiller det og har kjøpt alt siden launch og kommer til å spille det videre. Shadowkeep også. Men ser mest frem til Destiny 3

Lenke til kommentar

 

 

 

Kjempeflott at Bungie nå får styre skuta selv … Nå får vi nok spillet som utviklerne virkelig ville lage uten innblanding av 3de part ! :)

 

Det blir ikke bedre av den grunn... Er jo bare å se de siste endringene. Hilsen Destiny fan/hater(som de fleste)

Hva har vært feil med de siste oppdateringene? Føler Destiny-miljøet er preget av mer optimisme nå enn noen gang før.

Masse. Skal ikke ramse opp alt her, det finner du på Bungieforumet. Men ja noe blir fikset. Eller rettere sagt tilbakestillt til slik det var før. Bungie har en egen evne til å gjøre spillet verre og verre, for å så rette det litt opp igjen. Destiny 2 skulle aldri vært laget. De skulle bare utvidet Destiny 1 universet. Men ja jeg spiller det og har kjøpt alt siden launch og kommer til å spille det videre. Shadowkeep også. Men ser mest frem til Destiny 3

Jeg spiller Destiny 2 daglig og er veldig godt oppdatert på spillet og hva som skjer rundt det. Sett bort fra at PVP har hatt ekstremt lite fokus det siste året skjønner jeg ikke hva du sikter til. Fireteam Chat og andre Destiny-podcaster er tilsynelatende svært enig i at spillet er på sitt beste nå. Menagerie er også en aktivitet som har sparket godt fra seg og de fleste virker fornøyd med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syns den siste paragrafen i artikkelen kom ut litt knotete. Ny gratis versjon som inneholder alt tidligere utgitt innhold. Neste setning: Denne versjonen inneholder ikke et stk tidligere utgitt innhold.

Enig i at det ble litt rart skrevet?

 

Litt knotete, ja. Prøvde å fikse på det nå. Takk for innspillet. :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Kjempeflott at Bungie nå får styre skuta selv … Nå får vi nok spillet som utviklerne virkelig ville lage uten innblanding av 3de part ! :)

 

Det blir ikke bedre av den grunn... Er jo bare å se de siste endringene. Hilsen Destiny fan/hater(som de fleste)

Hva har vært feil med de siste oppdateringene? Føler Destiny-miljøet er preget av mer optimisme nå enn noen gang før.

Masse. Skal ikke ramse opp alt her, det finner du på Bungieforumet. Men ja noe blir fikset. Eller rettere sagt tilbakestillt til slik det var før. Bungie har en egen evne til å gjøre spillet verre og verre, for å så rette det litt opp igjen. Destiny 2 skulle aldri vært laget. De skulle bare utvidet Destiny 1 universet. Men ja jeg spiller det og har kjøpt alt siden launch og kommer til å spille det videre. Shadowkeep også. Men ser mest frem til Destiny 3

Du behøver ikke ramse opp alt, men et par eksempler burde vel være mulig å hoste opp?

Lenke til kommentar

Nå er jeg litt forvirret, jeg fikk denne eposten fra blizzard men siden jeg aldri har kjøpt eller spilt destiny 2 tok jeg uten videre sjekk å gikk ut i fra at det bare var phishing.

 

Har spillet på noen tidspunkt tidligere blitt gitt bort gratis og jeg bare har glemt det?

 

Hvis de tror at jeg har en lisens kan jeg gjerne overføre en ikke eksisterende lisens på Battle.net til en virkelig lisens på steam :p

Lenke til kommentar

Nå er jeg litt forvirret, jeg fikk denne eposten fra blizzard men siden jeg aldri har kjøpt eller spilt destiny 2 tok jeg uten videre sjekk å gikk ut i fra at det bare var phishing.

 

Har spillet på noen tidspunkt tidligere blitt gitt bort gratis og jeg bare har glemt det?

 

Hvis de tror at jeg har en lisens kan jeg gjerne overføre en ikke eksisterende lisens på Battle.net til en virkelig lisens på steam :p

 

Ja, spillet ble gitt bort uten vederlag i en periode.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...