Gå til innhold

Omtale av TrackMania


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du liker bilspill generelt har ingenting å si for om du vil like TrackMania, da dette er et slikt spill som appellerer til alle som liker dataspill generelt.

 

Må bare si det at jeg elsker rally bilspill, men da bare de mest realistiske.

 

Ble meget skuffet over hvor urealistisk dette spillet var, ikke det at det er normalt å kjøre på en bane opphøyed 30m, og surre på liv og død, men jeg så for meg realistisk fysikk o.l. , "ekte bilkjøring" på ville baner.

 

Også dette byggekloss greie skuffet, riktignok enkelt, men det å ha muligheten til å sette dem uregelmessig i forhold til hverandre (og ikke i de 4kantede områdene som er), hadde trukket opp. Da kunne en utformet banene mye vanskeligere.

Lenke til kommentar

ser ut som et gammelt playstation 1 spill..

hva har denne med realistme og gjøre (ok..sikkert ingenting)

synes det virket dårlig(selv om det er arcade)

 

forstår ikke dere omtalere...

hva er det som er så bra med dette da !(ja har lest omtalen)

 

tenker på legoracer eller noe annet når jeg prøvde demoen..

 

beklager,men kansje jeg er for gammel for at jeg skal synes at dette var cool.

 

sikker noen som sier meg imot nå,og jeg ikke har greie på bilspill.

men heller det enn og juge...

 

forsatt god jul :xmas:

Lenke til kommentar

For gammel? TrackMania er et aldeles glimrende og morsomt spill. En av årets største spilloveraskelser.. Alle som har spilt Stunts i utallige timer føler seg med ett hjemme her.. Glimrende. Kort og godt. :)

 

Du kjøper ikke TrackMania for realisme, du kjøper det for spillglede og ren og skjær morsom bilkjøring. Et ord: gøy!

Lenke til kommentar

Jeg tror dette er et spill av den typen som man enten elsker eller hater. Det er helt sikkert mange som over hodet ikke liker dette spillet. Og det skjønner jeg godt, det er urealistisk, grafikken er ikke spesielt god og baseres på en litt dårlig og treg grafikkmotor, spillet er fult av små bugs (virker litt "billig"), det er over hodet ingen handling osv.

Jeg derimot, anser dette som et av de beste spillene jeg har prøvd noensinne. Dette er et spill som vekker konkurranseinstinktet i meg. Det kan sammenlignes med feks. Elastomania, et spill med svært primitiv grafikk og null handling hvor eneste målet til spilleren er at han skal bli så god som mulig. Trackmania fører det konseptet videre. Det eneste som betyr noe er at man har en stødig og stabil fysikkmotor med god respons og og en startstrek, en målstrek og ikke minst en stoppeklokke.

Endret av -kristoffer-
Lenke til kommentar

Først og fremst, takk for positiv tilbakemelding. :)

 

Så vidt jeg har forstått, så er det ikke toll på spill. Det betyr ikke at pakken går rett gjennom tolla sånn uten videre, da den må fortolles hvis verdien overstiger 200 kroner. Hvis du lar posten fortolle for deg, så må du betale (ganske dyrt) fortollingsgebyr. Hvis du har anledning til å bruke tollvesenets internettløsning (du må være over 18 år, og ha registrert deg hos dem), slipper du visstnok gebyrer. Du må uansett betale moms på alle varer med en verdi over 200 kroner. Moms er 24% av varens verdi.

 

Du kan kjøpe spillet fra www.play.com eller http://www.digitaljesters.com/shop.php . I begge tilfeller er frakt gratis.

 

For å finne ut prisen i norske kroner kan du bruke: http://www.aftenposten.no/nyheter/okonomi/data/javakalk.htm

(merk at tollvesenet bruker disse kursene når de sjekker om verdien overskrider 200 kroner: http://www.toll.no/bin/tvinn_valuta.pl )

 

Nadeo jobber med å få utgitt spillet i alle deler av verden, men i forhold til Norge er det enda ingen fastlagte datoer. Vi kommer til å holde dere oppdaterte på dette området. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...