Gå til innhold

Nå kommer Steam-oppussingen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Blir digg med noen forbedringer. 
 

Bra med en overhaling, trenger virkerlig det. Håper at de samtidig holder det lett & organisert. Ofte at utviklere skal gjøre ting mer kaotisk & legge til funksjoner absolutt ingen spurte om.

 

Helt enig.. Jeg synes det er ekstremt rotete akkurat sånn det er nå, spesielt om du har et veldig stort bibliotek. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Jeg har over 1300 spill i biblioteket mitt, og jeg håper virkelig ikke de fjerner den orden jeg har skapt, selv med så mange spill. Jeg liker å ha alt ryddig ordnet etter min egen logikk, men egendefinerte grupper, der alle spill er alfabetisk ordnet. Dette nye fjaset med at alt skal være med flott bilder og stor knapper man skal trykke på har jeg lite sans for. Jeg avskyr det meste som lukter mac-logikk, jeg vil ha alt på gammeldags oversiktlig vis uten noen sm helst bling bling. Håper de fikser det, akkurat slik Microsoft har gjort, der jeg kan kjøre Windows 10 uten noen som helst jallaeffekter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...