Gå til innhold

Sony med ny kompaktmobil med topp spesifikasjoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men har de løst problemet med synkende ut volum? Jeg har hatt flere sony telefoner de siste årene og samtlig mister høytaler volum etterhvert. Den jeg har nå har blitt så lav og jeg nesten ikke hører telefonen når den ringer i lomma, jeg føler vibreringen mens ringe lyden er for lav.

 

Volumet er satt til maks uten at det hjelper, det som er merkbart er at max volum ble lavere hver gang det kom en telefon oppgradering. Og jeg er ikke den eneste som klager over dette, for det er veldig irriterende. Det er flere tusen som har samme problem med sony telefoner, og sony gjør ingenting, i det minste ikke så langt.

 

Hvis jeg går å tester den jeg har mot en ubrukt uoppdatert telefon i butikken, så hører man tydelig forskjell. Det er nesten som om max volumet har blitt gradvis begrenset etterhvert som tiden går.

 

Nå sist har problemet spredd seg til all ut audio også, så selv hodetelefon lyden har blitt lav nok til å være nesten ubrukelig når man er ute å går.

 

Det samme har skjedd på samtlige sony telefoner jeg har, 4 så langt og jeg tror ikke det blir en til...Dog så digger jeg compact telefonene deres og det er veldig gode telefoner hadde de bare fikset dette helvetes volum problemet

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...