Gå til innhold

1 nettside jeg ikke får koblet til


Venuckt

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg trenger litt hjelp. Av en eller annen grunn så er det én nettside som jeg ikke får koblet meg til, det står bare "dette nettstedet er ikke tilgjengelig" nesten slik det gjør når man ikke har nett. Jeg har alltid kunne koblet meg til nettsiden, senest på morgen idag. Nettsiden er albiononline.com og tilhører et spill. Jeg har heller ikke muligheten til å starte spillet da det står at serveren er offline. Med en gang jeg deler 4G nett fra mobilen så kan jeg koble meg på igjen. Jeg har egen ruter, styrer den selv, men bor i en studentleilighet, kan det ha noe å si? 

 

https://imgur.com/a/ctYrkFO

 

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flushe DNS i tilfelle det har vært endringer som fortsatt er cachet? (selv om du bytter DNS-server blir ikke cache nødvendigvis flushet)

Hvilken nettleverandør har du?

Jeg har gjort det google fortalte meg å gjøre når jeg googla flush dns. Jeg har UNINETT, det er de som leverer til alle her i studentboligene gjennom høgskolen.

Lenke til kommentar

Har ingen problemer med å koble til. Du kan forsøke å gå direkte til ip:port

 

37.9.32.15:80

Dette fungerte heller ikke, men det er tydeligvis mange folk fra forskjellige land som har samme problem, noe som sier meg at problemet ikke er på min side. VPN til visse land løste problemet. 

Lenke til kommentar

Dette fungerte heller ikke, men det er tydeligvis mange folk fra forskjellige land som har samme problem, noe som sier meg at problemet ikke er på min side. VPN til visse land løste problemet.

Kontakt support team med informasjon som beskrevet her:

 

https://forum.albiononline.com/index.php/Thread/118242-RESOLVED-Connection-Problem-for-North-american-AT-T-users/?postID=952689#post952689

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...