Gå til innhold

Til og med filmsekvensene til Cyberpunk 2077 foregår i førstepersons synsvinkel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I love it! På en PC gir det mye bedre immersion etter min mening. Gleder meg.

 

Det gjør det da på konsoll også.. Men er enig at dette vil bare styrke innlevelse faktoren og ikke bryte den som en ofte gjør i andre spill. Det å designe en karakter du liker og kle den opp er viktig i et RPG spill, så skjønner endel er skeptiske. Men det er tross alt CDPR vi snakker om her. Jeg går utifra at dem har lagt til rette måter en kan se på seg selv i spillet som speil osv. 

Lenke til kommentar

Om dette er tilfellet så skal de ha for å være konsekvente om ikke annet.

Min interesse gikk fra veldig interessert til kanskje en gang når det blir billig etter at jeg fant ut at de viket helt fra oppskriften de hadde i The Witcher med tredjeperson.

 

Hadde gledet meg til en The Witcher i sci-fi. I stedet ser vi ut til å få noe som minner mer om Deus Ex og System Shock enn The Witcher.

 

Kanskje de skulle latt oss velge hvilket perspektiv vi ville spille i? Så ville en truffet et enda større publikum. Men det er vel litt kronglete og vanskelig fra et teknisk perspektiv.

Lenke til kommentar

Om dette er tilfellet så skal de ha for å være konsekvente om ikke annet.

Min interesse gikk fra veldig interessert til kanskje en gang når det blir billig etter at jeg fant ut at de viket helt fra oppskriften de hadde i The Witcher med tredjeperson.

 

Hadde gledet meg til en The Witcher i sci-fi. I stedet ser vi ut til å få noe som minner mer om Deus Ex og System Shock enn The Witcher.

 

Kanskje de skulle latt oss velge hvilket perspektiv vi ville spille i? Så ville en truffet et enda større publikum. Men det er vel litt kronglete og vanskelig fra et teknisk perspektiv.

 

Skulle tatt seg ut om di la til noko for å innkludere fleire spillere.

 

Avventer spillet til det har vore ute nokre mnd. Blir vurdert til PC viss det elles holder mål.

Lenke til kommentar

 

Om dette er tilfellet så skal de ha for å være konsekvente om ikke annet.

Min interesse gikk fra veldig interessert til kanskje en gang når det blir billig etter at jeg fant ut at de viket helt fra oppskriften de hadde i The Witcher med tredjeperson.

 

Hadde gledet meg til en The Witcher i sci-fi. I stedet ser vi ut til å få noe som minner mer om Deus Ex og System Shock enn The Witcher.

 

Kanskje de skulle latt oss velge hvilket perspektiv vi ville spille i? Så ville en truffet et enda større publikum. Men det er vel litt kronglete og vanskelig fra et teknisk perspektiv.

 

Skulle tatt seg ut om di la til noko for å innkludere fleire spillere.

 

Avventer spillet til det har vore ute nokre mnd. Blir vurdert til PC viss det elles holder mål.

Å bare timer senere kommer nyheten om nettopp det, at det skal bli en eller annen form for flerspiller :p :P

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...