Gå til innhold

Bytte mellom hodetelefoner og høyttalere, Noen rask løsning?


Anbefalte innlegg

Jeg spiller med headsett,
Ser på filmer osv med høyttalere

 

Før kunne jeg høyereklikke på lydikonet, trykke "Avspillingsenheter" og bytte mellom dem.

Men nå har Windows 10 oppdatert seg.....

 

Nå må jeg inn i "Lyd" kontrollpanel, for så og finne frem til avspillingsenheter

 

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan gjøre bytte av lydenheter litt enklere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opplever normalt sett at jeg ikke får endret lydutenhet for en del programmer/spill hvis de allerede kjører hvis jeg trykker på lydikonet. Slik at det vel vært i årevis på flere pc-er. Så når man prøver denne måten å bytte på, sjekk at programmet du skal ha lyd fra ikke kjører...

 

Sjekket dette, det eneste som fungerer er og endre "default" på lydenhet, men men...

Lenke til kommentar

Snabbast sättet är att göra en shortcut till den "gamla" panelen.

 

Control Panel - Hardware and Sound - Högerklicka på sound, create shortcut till desktop (eller var du nu vill ha den)

 

Vipps så går det fortare att komma dit åtminstone.

 

Alternativet är att du trycker på "högtalaren" nede till höger, så trycker du pilen och välger output

Endret av mackanz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg høyreklikker på lyd ikonet i task bar, "open sound settings" og velger riktig utgang fra drop down menyen..ikke vanskelig akkurat..trenger ikke trykke OK engang det bare switcher.

 

Nesten like komplisert som å skifte kanal på tv'n

 

Veldig flott at det er så enkelt. Men nå har det seg slik at det ikke fungerer. Lyden vil ikke komme ut av ønsket enhet med mindre jeg går inn i kontrollpanel,lyd,avansert og bytter default osv..

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...