Gå til innhold

FEATURE: Desse spela gler vi oss til i september


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Gleder meg til review av The Legend of Zelda: Link's Awakening. Blir garantert 10/10 for å prøve å rette opp fadesen fra sist

 

I motsetning til BoTW så var jo faktisk Link's Awakening et godt spill.

Antar at kommentaren er for å provosere, men BOTW er vel egentlig regnet som et svært godt spill?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

 

Gleder meg til review av The Legend of Zelda: Link's Awakening. Blir garantert 10/10 for å prøve å rette opp fadesen fra sist

 

I motsetning til BoTW så var jo faktisk Link's Awakening et godt spill.

Antar at kommentaren er for å provosere, men BOTW er vel egentlig regnet som et svært godt spill?

Nei kommentaren er fordi det er min oppriktige mening om spillet. Forstår ikke hva folk liker så godt med det, ja det er mye kult man kan gjøre, men ikke nok til å gjøre det til et godt spill.

Lenke til kommentar

 

 

 

Gleder meg til review av The Legend of Zelda: Link's Awakening. Blir garantert 10/10 for å prøve å rette opp fadesen fra sist

 

I motsetning til BoTW så var jo faktisk Link's Awakening et godt spill.

Antar at kommentaren er for å provosere, men BOTW er vel egentlig regnet som et svært godt spill?

Nei kommentaren er fordi det er min oppriktige mening om spillet. Forstår ikke hva folk liker så godt med det, ja det er mye kult man kan gjøre, men ikke nok til å gjøre det til et godt spill.

Er helt enig med deg. Zelda BOTW var rett og slett ikke min tekopp. Jeg har faktisk litt dårlig samvittighet for at jeg ikke liker det bedre...

Lenke til kommentar

Er helt enig med deg. Zelda BOTW var rett og slett ikke min tekopp. Jeg har faktisk litt dårlig samvittighet for at jeg ikke liker det bedre...

 

Helt innafor å ikke like det samme som alle andre, og vice versa. Smak er subjektivt, og dermed er også anmeldelser det. Personlig likte jeg BOTW veldig godt, men det tok litt tid. I starten var jeg ikke helt frelst. Skulle ønske verden var litt mindre tom, med et større utvalg skapninger. Ikke bare variasjoner av de samme. Tok litt tid før jeg falt for The Witcher 3 også, men det er blitt en av mine favoritter gjennom tidene.

 

Jeg syntes Interstellar var en helt midt-på-treet film, med en helt elendig slutt. Arrival er litt i samme gate. Men jeg er også fullstendig klar over at jeg er i mindretall der. Subjektivt altså. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...