Gå til innhold

Capcom hinter om nytt Resident Evil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei nei nei nei! Nå vet de hva som fungerer, endelig tilbake til røttene så skal de begynne coop igjen?? What??

 

Har ikke hørt om Resident Evil Outbreak? Spiller det ukentlig med et par kompiser, ble sluppet langt foran sin tid, og slo derfor ikke an, men med voice chat er det et utrolig morsomt og gjennomført spill!

Lenke til kommentar

Har ikke hørt om Resident Evil Outbreak? Spiller det ukentlig med et par kompiser, ble sluppet langt foran sin tid, og slo derfor ikke an, men med voice chat er det et utrolig morsomt og gjennomført spill!

Når sant skal sies så skulle jeg ønske jeg fikk opplevd deisse når de kom. Er en bra setting i disse spillene som ikke sklir ut i fra original materialet på samme måte som F.eks RE5.

Lenke til kommentar

Folk har hukommelse som en gullfisk, ser jeg. :p Capcom sa de innså at serien gikk i helt feil retning, og at RE6 var rimelig ræva. Derfor tok de serien tilbake til røttene med RE7, og de lovet å fortsette i samme spor i alle hovedspillene. Men de sa også at folk liker action-spillene, så de vil fortsette med dem også. Dette er bare spin-offs, men som sagt vil de fortsette å lage slike spill. Men Resident Evil 8 er for lengst bekreftet å være i utvikling, og vil være et vanlig survival/horror, som RE7. Dog ikke nødvendigvis i førsteperson.

Lenke til kommentar

Nei fy faen. Det var mye av grunnen som gjorde RE5 til ett forbanna pikk spill. Helt ødelagt av å være bygget opp rundt coop-dritt, som jeg ikke overhodet ønsker å dille med i disse spillene.

 

Begge tomlene NED!

 

Har du spilt Revelations? Jeg synes det er et av de beste i hele serien, og co-op der fungerer faktisk helt utmerket. Alt avhenger hva hvordan de gjør ting, ikke hva de faktisk gjør. Kamera, co-op, natt, dag, herregård, ødemark i Afrika, førsteperson, tredjeperson, det har ingenting å si i seg selv. Alt avhenger av hvordan det brukes. :)

Lenke til kommentar

Revelations var ett overaskende godt spill i grunn, men jeg har bare spilte 3DS utgaven som jeg var ett svært imponerende skue. RE5 ble bare en nedtur fra starten av. Det føltes som RE4, samme animasjoner og slikt, med ENDA mer action og tull. Kjedelig spill rett og slett som jeg bare gav opp underveis. Ikke ett godt RE spill overhodet syns jeg. Som enkel sofakos med kompiser er det sikkert feiende flott, men det var ikke det jeg var ute etter her :p For inngrodd i de gamle spillene tenker jeg hehe.

Spllet er vel blandt det mest solgte RE spillet også om jeg ikke husker feil? Om ikke DET mest selgende, så det er nok bare jeg som er sur og gretten :wee: Nei personlig så er det rett og slett et skikkelig hat spill sammen med Modern Warfare 2 og det første Assassin's Creed for min del.

 

 

Angående salgstall :

 

https://vgsales.fandom.com/wiki/Resident_Evil
 

Resident Evil 5 12,140,000

 

Resident Evil 6 10,000,000 


Ganske vilt!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Som horror-fan ønsker jeg seff at President Egil har hovedfokus på skrekk med noen actionelementer her og der enn disse militærbaserte spinoff'ene. Og jeg kan umulig være den eneste som synes at førstepersons-perspektivet passer RE-konseptet som hånd i hanske. Men det er visst flere i spillmiljøet som er fans av kommandosoldat-action basert på salgstallene. No offense til de, er til tider fan av det jeg og, men jeg synes skrekksjangeren ofte blir neglisjert. Dog ikke like mye som for ti år siden...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...