Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Vifta får ikke strøm.


Anbefalte innlegg

Etter at jeg skiftet harddisk så oppdaget jeg at strømkabelen til bakvifta (ikke CPU-vifta) har falt av!

Det er helt umulig for meg å se hvor den skal festes. Jeg har en gammel HP Pavilion t480.no.

Jeg har googlet for å se om jeg kan finne et "koblingsskjema", eller noe sånt, som kan vise meg hvor den skal festes, men uten hell

Er det noen som kan hjelpe meg med dette, eller få meg på rett spor?

PC'n virker fint den, men vil sikkert trenge hovedvifta innimellom.

All hjelp mottas med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du ikke at jeg har forsøkt det du sier!?

Har det vært slik at kontakten sitter der ledningen rekker/stopper, hadde jeg nok greid dette.

Kontakten på vifteledninga er svært liten, og jeg finner ingen sted den kan puttes inn. Har prøvd å lete, tro du meg. 

Derfor hadde det vært kjekt med et koblingsskjema eller noe slikt, som jeg heller ikke klarer å google meg til, dessverre.

 

*******************************************************************************************************************************************

Du har jo to hjelpemidler allerede:

  • Du vet hvor vifta var montert og hvor lang kabelen er. Da har du også avgrenset området der kontakten kan være.
  • Du vet hvordan viftekontakten på ledninga til vifta ser ut, og det burde hinte til størrelse og fasong på kontakt på hovedkort.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...