Gå til innhold

Kamptråd- Champions league 19/20


Danielzu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sheldon C skrev (1 minutt siden):

..ok, verdens beste ikveld?

Nei? Den siste halvannen måneden har ingen spisser vært bedre enn Haaland. Vært fantastisk i banespillet, gitt Dortmund en helt ny dimensjon, scorer hele tiden, topper i kveld med å levere på det aller høyeste nivået. Hvis jeg skulle valgt én spiss fra starten av januar og til mai ville jeg valgt Haaland.

Men jeg burde vel ikke skrevet det, visste noen kom til å misforstå med vilje og kverulere :)

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (3 minutter siden):

 

Men jeg burde vel ikke skrevet det, visste noen kom til å misforstå med vilje og kverulere :)

Nå har du vel fulgt med på Haaland med argusøyne de siste månedene.  Har du virkelig god nok oversikt over prestasjonene til alle verdens spisser til å kåre Haaland til verdens beste spiss i disse tider?

Tror kåringen din er ørlite preget av at du er norsk! ;)

 

Lenke til kommentar
Sheldon C skrev (12 minutter siden):

Nå har du vel fulgt med på Haaland med argusøyne de siste månedene.  Har du virkelig god nok oversikt over prestasjonene til alle verdens spisser til å kåre Haaland til verdens beste spiss i disse tider?

Tror kåringen din er ørlite preget av at du er norsk! ;)

Hah, der kom det argumentet også ja!

Ja, vil egentlig si at jeg følger usunt mye med på de tre-fire største ligaene. Hvem mener du har vært bedre på et høyere nivå den siste halvannen måneden da? 

Werner har ikke scoret på en måneds tid nå og var elendig mot Bayern og Bremen, Agüero var bra før vinterpausen men fortsatt ikke på Haaland-nivå, den jeg sitter igjen med som matcher Haalands form i perioden er kanskje Immobile, men heller ikke han har vært bedre spør du meg. Ergo, Haaland er verdens beste spiss i øyeblikket :)

Endret av Snikpellik
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (8 timer siden):

Haalands superløp har blitt målt. Han brukte 6,64 sekunder på å løpe 60,02 meter.

Sjekka opp litt. Verdensrekorden på 60 meter er 6,34 sekunder. Hadde Haaland løpt like fort i forrige innendørs-VM i friidrett ville han kommet til finalen.

Men han gjorde dette i en fotballkamp utendørs. Med fotballsko. På gress. 

 

Den store forskjellen er vel at tiden til Haaland ble startet mens han var i fart så vidt jeg skjønte, som må ha mye å si.

 

Synes ikke det er en veldig drøy påstand at Haaland er den spissen som har levert best den siste halvannen måned. Vanskelig å si hvor imponerende alle målene hans i Østerrike var, men det han gjør i Bundelsliga og CL kan ingen ta fra han.

Lenke til kommentar
9 hours ago, Snikpellik said:

Haalands superløp har blitt målt. Han brukte 6,64 sekunder på å løpe 60,02 meter.

Sjekka opp litt. Verdensrekorden på 60 meter er 6,34 sekunder. Hadde Haaland løpt like fort i forrige innendørs-VM i friidrett ville han kommet til finalen.

Men han gjorde dette i en fotballkamp utendørs. Med fotballsko. På gress. 

 

Og startet i fart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...