Gå til innhold

Aladdin og The Lion King "pusses opp", men grafikken blir den samme


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uten super nintendo versjonen av aladdin så er det ingenting her som frister.

 

Det er den utgaven jeg hadde som liten også. Visste ikke før noen år tilbake at det fantes andre utgaver. Jeg mener bestemt å ha hørt AVGN nevne at Mega Drive-utgaven er bedre. Ikke at han nødvendigvis er noen fasit, altså.
Lenke til kommentar

 

Uten super nintendo versjonen av aladdin så er det ingenting her som frister.

 

Det er den utgaven jeg hadde som liten også. Visste ikke før noen år tilbake at det fantes andre utgaver. Jeg mener bestemt å ha hørt AVGN nevne at Mega Drive-utgaven er bedre. Ikke at han nødvendigvis er noen fasit, altså.

Vet ikke (eller kan ikke huske) hva AVGN har sagt om dem, men SMD/PC-versjonen er definitivt ikke bedre. SNES-versjonen ble laget av Capcom, som på den tiden var legendarisk for å ha laget utrolig mye bra både på NES/SNES og arkademaskiner. Det meste de slapp på 80- og 90-tallet var av topp kvalitet, inkludert mange Disney-spill som Aladdin, Goof Troop og Mickey Mouse's Magical Quest.

 

SMD/PC-spillet, som ble utviklet av Virgin Interactive, er ganske blasst og middelmådig både visuelt og gameplay-messig.

Lenke til kommentar

 

 

Uten super nintendo versjonen av aladdin så er det ingenting her som frister.

 

Det er den utgaven jeg hadde som liten også. Visste ikke før noen år tilbake at det fantes andre utgaver. Jeg mener bestemt å ha hørt AVGN nevne at Mega Drive-utgaven er bedre. Ikke at han nødvendigvis er noen fasit, altså.

Vet ikke (eller kan ikke huske) hva AVGN har sagt om dem, men SMD/PC-versjonen er definitivt ikke bedre. SNES-versjonen ble laget av Capcom, som på den tiden var legendarisk for å ha laget utrolig mye bra både på NES/SNES og arkademaskiner. Det meste de slapp på 80- og 90-tallet var av topp kvalitet, inkludert mange Disney-spill som Aladdin, Goof Troop og Mickey Mouse's Magical Quest.

 

SMD/PC-spillet, som ble utviklet av Virgin Interactive, er ganske blasst og middelmådig både visuelt og gameplay-messig.

Blasst og middelmådig? De samme animatørene som lagde filmen var med å lage megadrive spillet så det er langt mer autentisk og bedre animert en snes versjonen. Bedre musikk hadde det også, med soundtrack av Tommy Tallarico.

Lenke til kommentar

 

 

Uten super nintendo versjonen av aladdin så er det ingenting her som frister.

 

Det er den utgaven jeg hadde som liten også. Visste ikke før noen år tilbake at det fantes andre utgaver. Jeg mener bestemt å ha hørt AVGN nevne at Mega Drive-utgaven er bedre. Ikke at han nødvendigvis er noen fasit, altså.

Vet ikke (eller kan ikke huske) hva AVGN har sagt om dem, men SMD/PC-versjonen er definitivt ikke bedre. SNES-versjonen ble laget av Capcom, som på den tiden var legendarisk for å ha laget utrolig mye bra både på NES/SNES og arkademaskiner. Det meste de slapp på 80- og 90-tallet var av topp kvalitet, inkludert mange Disney-spill som Aladdin, Goof Troop og Mickey Mouse's Magical Quest.

 

SMD/PC-spillet, som ble utviklet av Virgin Interactive, er ganske blasst og middelmådig både visuelt og gameplay-messig.

Jeg vet alt om Capcom, men for alt jeg visste fantes det noen på den tiden som kunne lage et bedre Aladdin, og kan ikke dømme dem opp mot hverandre kun utifra at «Capcom lagde bra spill ass». Sjekket, og det var var et Genesis-spill han sammenlignet det med: https://youtu.be/o_y3waeqxU8 (9:30). Endret av Harepuz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...