Gå til innhold

Reklameplakat for Mate 30 Pro lekket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gir det 1-2 generasjoner til, fremdeles busslomme, forlengst utspilt sin rolle den ansiktgjenkjenningen nå som fingeravtrykk bak skjermen har kommet

Du sier det, men jeg opplevde ansiktsgjenkjenningen på min mate 20 pro som mye bedre enn fingeravtrykkleseren i skjermen. Den er mye mer unøyaktig og feiler mye oftere.

 

Hadde faktisk valgt kun ansiktsgjenkjenning om jeg måtte valgt mellom det eller under skjermen.

 

Vanlig fingeravtrykkleser er ends raskere og bedre enn begge fortsatt

Lenke til kommentar

Kommer ikke over hvor stygg baksiden ser ut med det rundt kameraglasset og ringen rundt glasset. Håper det ferdige produktet ser bedre ut! P30 serien var jo lekker.

 

Mate serien skal ikke være design fokuserte telefoner, hvilket er forskjellen på P og mate serien.

 

Siden de har gjort telefonene for tynne så får de ikke plass til de større sensorene, så da stikker kamera ut av telefonene.

I dette tilfellet har de i det minste designet en kant rundt.

Lenke til kommentar

Mate serien skal ikke være design fokuserte telefoner, hvilket er forskjellen på P og mate serien.

 

Siden de har gjort telefonene for tynne så får de ikke plass til de større sensorene, så da stikker kamera ut av telefonene.

I dette tilfellet har de i det minste designet en kant rundt.

Kanskje, men mate 20 Pro så da veldig bra ut. Og kanskje den peneste firkantige kamera-oppsettet. IPhone og pixel 4 ser ut til å bli mye styggere, sammen med mate 30 pro. Grusomt

Lenke til kommentar

Du sier det, men jeg opplevde ansiktsgjenkjenningen på min mate 20 pro som mye bedre enn fingeravtrykkleseren i skjermen. Den er mye mer unøyaktig og feiler mye oftere.

 

Hadde faktisk valgt kun ansiktsgjenkjenning om jeg måtte valgt mellom det eller under skjermen.

 

Vanlig fingeravtrykkleser er ends raskere og bedre enn begge fortsatt

 

Stemmer bra med min erfaring. Gikk fra Mate 9 Pro til Mate 20 Pro. Bruker stort sett ansiktsgjenkjenning, men ingen tvil om at dette er tregere enn fingeravtrykksleseren var på 9 Pro. Finger på 20 Pro fungerer kanskje 1 av 3 ganger og vesentlig tregere enn hva den var på 9 Pro.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...