Gå til innhold

Er du redd for å miste bildene dine når du bytter mobil? Det trenger du ikke være


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min far fikk sin første smarttelefon her om dagen. En Samsung J5. Det er komplett umulig å overføre noe som helst fra hans gamle Samsung telefon (B2700) til den nye uten å bruke minnekortet eller en PC.

Samsung Smart Switch er IKKE kompatibel med alle Samsung telefoner så det er å tro på julenissen at appen er kompatibel med allt mulig.

Lenke til kommentar

Min far fikk sin første smarttelefon her om dagen. En Samsung J5. Det er komplett umulig å overføre noe som helst fra hans gamle Samsung telefon (B2700) til den nye uten å bruke minnekortet eller en PC.

Samsung Smart Switch er IKKE kompatibel med alle Samsung telefoner så det er å tro på julenissen at appen er kompatibel med allt mulig.

Merkelig det der. Nesten som om det er en 11 år gammel mobil.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Google foto fungerer helt fint mellom alle produsenter og plattformer. Hvorfor finne opp hjulet på nytt, samsung? Konsentrér dere om samsung pay her i norge istedet, så jeg får brukt klokka mi til mer enn å vise varsler fra snap og face..

På grunn av den delen av navnet som ikke er foto. Det er klokka di som bruker deg.

Lenke til kommentar

Galaxy watch er det mest bortkastede kjøpet jeg har gjort siden jeg ble voksen og flyttet hjemmefra for 18 år siden. Ja, den viser tiden og varsler til div apper, men betalingstjenesten som jeg dessverre tok for gitt var i funksjon i Norge? Nope! Neste gang Skal jeg være litt mer våken på hva som finnes og virker før jeg hiver tusenlapper ut vindu. Min ignoranse kostet meg 4000,- denne gangen og nå må jeg bruke den til klokka ikke virker lenger. :(

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...