Gå til innhold

PewDiePie har nådd 100 millioner abonnenter på YouTube


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som spillrelatert kanal er den helt elendig. Han har laget noen virkelig gode let's plays (Dark Souls, Bloodborne, Uncharted, The Last of Us, Resident Evil 7), men det går lang tid mellom disse. Han anmelder heller ikke spill, gjør ikke unboxings, samlervideoer, previews, hype, nada. 

 

Nesten alle videoene er social media drama rundt memes og annet fjas som trender. Jeg synes det blir for lettvint og overfladisk, allikevel virker det som om folk elsker det. Jeg skjønner ikke greia.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

100 millioner mennesker uten et liv..hahaha.. finnes garantert flere, men de har sikkert ikke tilgang på Internett... skjønner overhode ikke at det er så interessant å se på videoene hans. Ser det blir nenvt india her, jeg har kutta ut youtube. det er jo bare indere der nå jo.. skal man se en instruks video eller no, så står det alltid en inder der å blabler...youtube har blitt søppel.

Lenke til kommentar

100 millioner mennesker uten et liv..hahaha.. finnes garantert flere, men de har sikkert ikke tilgang på Internett... skjønner overhode ikke at det er så interessant å se på videoene hans. Ser det blir nenvt india her, jeg har kutta ut youtube. det er jo bare indere der nå jo.. skal man se en instruks video eller no, så står det alltid en inder der å blabler...youtube har blitt søppel.

 

"100 mill mennesker uten et liv" Unødvendig kommentar, but hey, you do you.

 

Jeg kan tenke meg at faktisk en god del av de som er subscribed til han har bare ikke unsubscribed/bruker ikke YT lengre, men når det er sagt så kan han være underholdende til tider.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

100 millioner mennesker uten et liv..hahaha.. finnes garantert flere, men de har sikkert ikke tilgang på Internett... skjønner overhode ikke at det er så interessant å se på videoene hans. Ser det blir nenvt india her, jeg har kutta ut youtube. det er jo bare indere der nå jo.. skal man se en instruks video eller no, så står det alltid en inder der å blabler...youtube har blitt søppel.

Hva har du imot indere egentlig?

Endret av Kaffekong1
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvordan finner folk han her?

Jeg har en del spill YouTube kanaler jeg følger. Men aldri har jeg blitt anbefalt å se en pewtie pie video, aldri kommet over en av hans videoer når jeg har søkt på ting heller.

 

Første gang jeg hørte om han var når gamer skrev noe om hab en gang for noen år side æn.

Og siden er det bare når gamer skriver om han jeg ser noe om han.

Lenke til kommentar

 

100 millioner mennesker uten et liv..hahaha.. finnes garantert flere, men de har sikkert ikke tilgang på Internett... skjønner overhode ikke at det er så interessant å se på videoene hans. Ser det blir nenvt india her, jeg har kutta ut youtube. det er jo bare indere der nå jo.. skal man se en instruks video eller no, så står det alltid en inder der å blabler...youtube har blitt søppel.

Hva har du imot indere egentlig?

Jeg forstår ikke språket

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

100 millioner mennesker uten et liv..hahaha.. finnes garantert flere, men de har sikkert ikke tilgang på Internett... skjønner overhode ikke at det er så interessant å se på videoene hans. Ser det blir nenvt india her, jeg har kutta ut youtube. det er jo bare indere der nå jo.. skal man se en instruks video eller no, så står det alltid en inder der å blabler...youtube har blitt søppel.

 

100 mill uten liv. Yet, her sitter du og kommenterer som en low life. Men Pewdie tjener cash. Misunnelsen lenge leve.

Mange som tjener cash, betyr ikke at det er bra! Jeg tjener også cash på det jeg lager, med det er good S**t! ikke søpletv!

Lenke til kommentar

Hvordan finner folk han her?

Jeg har en del spill YouTube kanaler jeg følger. Men aldri har jeg blitt anbefalt å se en pewtie pie video, aldri kommet over en av hans videoer når jeg har søkt på ting heller.

 

Første gang jeg hørte om han var når gamer skrev noe om hab en gang for noen år side æn.

Og siden er det bare når gamer skriver om han jeg ser noe om han.

 

Om du registrert hvor gammel du er på Google og er eldre enn 7 år dukker han nok ikke opp.

 

Jeg begynte å få han anbefalt etter å ha sett en podcast av H3H3 (elendig podcast).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om du registrert hvor gammel du er på Google og er eldre enn 7 år dukker han nok ikke opp.

 

 

Siste gang aldersdemografi statistikken for kanalen hans ble presentert i 2018 viser det 11% var 13-17 år , 44% var 18-24 år , 28% var 25-34 år , 17% var 35-65+ år, så tror nok ikke den bærer fryktelig mye vann denne hypotesen din der :)

Endret av Evil-Duck
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvordan finner folk han her?

Jeg har en del spill YouTube kanaler jeg følger. Men aldri har jeg blitt anbefalt å se en pewtie pie video, aldri kommet over en av hans videoer når jeg har søkt på ting heller.

 

Første gang jeg hørte om han var når gamer skrev noe om hab en gang for noen år side æn.

Og siden er det bare når gamer skriver om han jeg ser noe om han.

Målgruppe, et konsept.

Lenke til kommentar

Det at man har tjent store penger på noe er i seg selv ikke imponerende. Man må også se på hva som lages. Innenfor alle underholdningsmedia lønner det seg ikke først og fremst å lage noe med høy kvalitet, men heller enkelt, lettfordøyelig innhold med et bredt nedslagsfelt. Youtube har hundrevis av gaming-kanaler som lager bedre innhold enn PDP, men som har en brøkdel av abonnementene.

 

Legger du f.eks. ut lange anmeldelser eller let's plays av gamle nisjespill så spiller det ingen rolle hvor godt de videoene er laget, for målgruppen er for liten til at du får spesielt mange views. Satser du i stedet på de spillene som trender vil du få langt flere views selv om videoene er dårligere.

 

Derfor synes jeg det er mer imponerende med alle de som legger ut kvalitetsvideoer på Youtube i år etter år med full jobb ved siden av, og som gjør det de selv ønsker å gjøre og ikke fisker etter hva som vil gi mest views.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...