Gå til innhold

E-SPORT: The International til Sverige i 2020


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første gang eg har sett TI, og eg synes det var fenomenalt å følge med på, selv om eg har nokså lite innsikt i dota.

Som regel har eg fulgt med på CSGO major, men må ærlig innrømme at dette var et stort hakk over. Dota kan nok sies å være verdens beste spill på konkurranse. Eg elsker å se selve draftingen, en genial måte å hype opp et game på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Første gang eg har sett TI, og eg synes det var fenomenalt å følge med på, selv om eg har nokså lite innsikt i dota.

Jepp, det er heftig.

Spillet (Dota2) har blitt stadig mer "seervennlig" over tid. I de første TI var det stort sett det laget som "farmet creeps" best som vant. Ett "herokill" pr. minutt var bortimot utenkelig.

Nå er det mye mer fight fra første sek. og ergo blir det også mye artigere og følge med på for de fleste.

Håper Norske medier og regjering tar til seg dette, ikke bare ignorerer det, som alltid. :D

Jeg synes litt synd på folk. De sitter å beskuer "Lysebotn opp" og tror det er stas siden det er sånt media her til lands velger å fokusere på. De aner jo ikke hva de går glipp av. Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

 

Første gang eg har sett TI, og eg synes det var fenomenalt å følge med på, selv om eg har nokså lite innsikt i dota.

Jepp, det er heftig.

Spillet (Dota2) har blitt stadig mer "seervennlig" over tid. I de første TI var det stort sett det laget som "farmet creeps" best som vant. Ett "herokill" pr. minutt var bortimot utenkelig.

Nå er det mye mer fight fra første sek. og ergo blir det også mye artigere og følge med på for de fleste.

Håper Norske medier og regjering tar til seg dette, ikke bare ignorerer det, som alltid. :D

Jeg synes litt synd på folk. De sitter å beskuer "Lysebotn opp" og tror det er stas siden det er sånt media her til lands velger å fokusere på. De aner jo ikke hva de går glipp av.

Hvorfor det? De som ser på lysbotn opp gjør jo det fordi det er det som interesserer dem. Så ser vi andre på e-sport. Ikke synd på noen av oss. Vi får alle det vi ønsker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...