Gå til innhold

TDS streamer... [Hvis dere vil, da kan dere velge hva jeg skal spille på søndagen.]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Merko. skrev (På 16.5.2020 den 16.14):

Mikrofon. Hopp i det. 

Skummelt den første gangen så er du vant med det ? 

Skaffer du det så skal jeg følge med en stund. Sikkert flere andre også. Uten det så er et utrolig kjedelig. 

Sikkert mulig det. Uansett er jo det smaken som bakeren. Det er ikke bare meg som ikke snakker på YT. Denne videoen for eksempel. Jeg har ikke kjøpt meg mikrofon enda. Jeg er heller ikke så avhengig av hvor ofte folk ser meg streame. Dem skal komme og gå så ofte de vil. PS: Slutt å mas om at jeg skal ordne meg mikrofon, da ordner jeg det ivertfall ikke.

 
Endret av TheDarkSapling - SCM
Lenke til kommentar

Nå er det en ny søndag. ?? Samme gamle rutinen min, hva vil dere at jeg skal streame? Sånn jeg har nevnt litt ny og ne. Antall seere er ikke viktig for meg, men det er jo så klart artig da, hvis dere gidder å se meg streame. Dere ser nå helt selv hvor lenge dere orker å se på. Om dere går like fort som dere kom, er faktisk helt i orden. Jeg dømmer dere ikke for å se hele live-streamen min, sånt liker jeg ikke å gjøre. Jeg blir ikke strist og lei meg hvis dere velger å ikke titte innom, slik jeg får inntrykk av noen av dere gjør. ?

En ting da, jeg kan bli frustrert hvis dere ordentlig begynner å maser om at jeg skal ordne meg mic, da vil det bli mindre sannsynlighet at jeg kommer å ordne med det. Så hvis dere ønsker at jeg skal ordne det, så hvær så snill ikke mas om det. ?

Endret av TheDarkSapling - SCM
Lenke til kommentar
TheDarkSapling - SCM skrev (På 17.5.2020 den 19.44):

PS: Slutt å mas om at jeg skal ordne meg mikrofon, da ordner jeg det ivertfall ikke

 

TheDarkSapling - SCM skrev (3 timer siden):

En ting da, jeg kan bli frustrert hvis dere ordentlig begynner å maser om at jeg skal ordne meg mic, da vil det bli mindre sannsynlighet at jeg kommer å ordne med det. Så hvis dere ønsker at jeg skal ordne det, så hvær så snill ikke mas om det. ?

Var på ingen måte ment som noe mas fra min side, kun tilbakemelding på "hvordan" man får seere. Ingen ser på folk som bare spiller et eller annet tilfeldig spill. Da kan de like gjerne spille selv. 

Folk får jo et slags "bekjentskap" når man kan snakke med de som streame med tilbakemelding ol, så da blir man fort værende. 

Annen tilbakemelding er nok at du bør spille spillene du selv liker, ikke hva andre liker. 

Nå er det jo ingen ande som er i denne tråden bortsett fra meg, så ville bare gi noen tips hvertfall. Må ikke oppfatte det galt hver gang ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gavekort skrev (1 time siden):

Det var ikke ment som noe annet enn konstruktiv kritikk. Om synes det er greit uten mikrofon og vil fortsette som du gjør så må du bare det. Du får bare ikke mye engasjement på den måten.

Jeg vet at det var bare ment for å hjelpe, liker bare ikke at folk begynner å mase om en bestemt ting. Det var bare en advarsel. ? Uansett, er det jo mitt eget valg hvordan jeg streamer. ? I tillegg, er jeg ikke alene om dette, med å ikke snakke i videoene sine.

Her er noen videoer som allerede finnes på YT, der dem ikke snakker.

 

 

Endret av TheDarkSapling - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...