Jump to content
Veyron=)

Aalesund yacht club søker spillere i Counter-Strike: Global Offensive [2. divisjon - Telialigaen]

Recommended Posts

Annonse

Mm rank le, har 2k timer med bare igl og brukt de siste timene på aim! Solid og smart spiller!

3,5k timer sammenlagt

Steam: zeem

Bilde av hentai

Hei jeg er dmg i matchmaking og har drøyt 1000 timer i cs go. jeg er erfaren med å spille på maps som office og tidligere har jeg også vist meget stort talent med autosniper i spawn på dust 2. rent teknisk kan jeg noen smokes her og der som blant annet smoke som 50% av gangene treffer ct spawn på inferno. jeg er veldig motiviert til å bli en bedre spiller i cs go og leter etter andre spillere å bli bedre sammen med.

jeg tenker 2. divisjon er midt i blinken for meg selv om min matchmaking rank ikke er så god.

er blitt dratt ned av sure russere og polakker 90% av gamsene og bare juksefanter hele veien som skyter meg gjennom smoke etter jeg har trampet som en hest bak den.

her er noen fakta om meg som kan hjelpe dere å vurdere meg:

favoritt våpen: terrorist auto sniper

minst favorit våpen: glock

gjennomsnittlig kd: høy. (sånn god liksom jeg sparer alltid våpen slik at den forblir høy. er høyeste prioritert for meg)

alder: 23

BMI: 34

rolle i spill: mid

autisme: ja

gi med en lyd om dere vil ha meg som lag-kammerat :)

• Like 2

Jeg er en skallet mann på snart 40, og har rundt 20 års erfaring med samme pc, og kjenner derfor alle settingsene mine veldig godt (holder fortsatt logitech mx musen gående!). Har rundt 900 timer i csgo, men mine 1400 timer fra 1.5 burde holde i massevis for å spille 2. divisjon. Forventer å få AWP-rollen, samt ingame leader rollen. Hvis dere er interesserte må dere henvende dere til min sekretær, Kaas.

• Like 2