Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er sexdukker fremtiden for sex og forhold?


Anbefalte innlegg

hva synes du om sex dukker? bra eller dårlig? I dag er det mange sexdummier ute ute på markedet. både for kvinner og menn. hva synes du om fremtiden?

 

Moderatormelding

 

En del innlegg fra tidligere tråder som omhandlet samme tema er nå slått sammen. 

 

Tilbakemeldinger tas på PM. 

 

Endret av Omnia vincit amor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan de skal klare å være en trussel mot parforhold skjønner jeg ikke, for min tenning pakker sekken, stryker på dør og blir borte i ukesvis hvis jeg så mye som ser en av de fryktinngytende monstrositetene der. Hvis noen velger noe slikt fremfor dama si så var det forholdet dødsdømt uansett, sexdokka hadde ingenting å si.



Anonymous poster hash: 9c610...59c
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, jeg klarer heller ikke å se hvordan de skal ødelegge forhold. Om noen dumper dama for å pule en dukke, så er var det åpenbart et forhold som ikke hadde livets rett til å begynne med, og det er positivt for begge parter at det tok slutt.

 

Og jeg trur ikke alle som kjøper en slik er single, heller. De aller fleste onanerer i et forhold, og hva er forskjellen på en hånd og en dukke? Man er rimelig smållig om noe sånt gjør deg sjalu.

Lenke til kommentar

På en måte er det jo lite annerledes enn fleshlight, som er det samme for menn som dildoer er for damer.

 

Problemet jeg har er når det skal bli som i den dokumentaren som gikk om sexdukkene i Japan. Når de skal liksom erstatte mennesker/kvinner. Da begynner jeg å bli skeptisk. Da krysser man de etiske grensene for sunn fornuft og hva som er psykologisk sunt, mener jeg.

 

Men aller helst der jeg at man fjerner alt som har med sexleketøy å gjøre. Jeg er nå ultrakonservativ på det området. Sex og samspill er et rent psykologisk tilfelle, og hjelpemidler fører bare til videre utsettelse og illusjon.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

Nuvel. En sexdukke er vel "sunnere" enn en håndjager. Jeg regner med at man brenner flere kalorier av slikt og de masturbasjons motstandere som presenterer tilvenning til tidlig sædavgang som sitt sterkeste argument mot runking burde være fornøyd.

 

Jeg har ikke så mye penger at jeg hadde kastet bort titusener på ett sexleketøy, men jeg har en svær kiste med alt mulig leketøy så plass tar det uansett :)

Lenke til kommentar

Jeg tenker mer på det psykologiske. Liker at ting er så naturlig og "utilsmusset" som mulig, og særlig at ingen skal tjene seg rike på andres ensomhet. Det dreier seg om etikk. Man utnytter andres sårbare situasjon.

Folk som kjøper seg en sexdukke av ensomhet blir vel neppe noe mindre ensomme hvis de ikke får kjøpt en....
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Folk som kjøper seg en sexdukke av ensomhet blir vel neppe noe mindre ensomme hvis de ikke får kjøpt en....

Resultatet, tror jeg, er vel heller den at jo mer man regulerer og overformynder privatlivet til folk jo større "blowback" får man i form at hvis enkelte ikke får utløp for behovene sine på den ene måten så får de det på den andre.

 

Å betale lisa for å suge kuken er jo strengt ulovlig, men en aldri så liten sovevoldtekt av monika er forsåvidt greit for mange.

 

Jeg vil påstå at det er bedre for samfunnet om lisa får betalt av fri vilje enn at monika har sex i fylla fordi det var eneste måten jonas kunne ha en orgasme i noe annet :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Folk som kjøper seg en sexdukke av ensomhet blir vel neppe noe mindre ensomme hvis de ikke får kjøpt en....

Det blir falsk lindring av ensomhet. Et objekt har ikke sjel.

 

Resultatet, tror jeg, er vel heller den at jo mer man regulerer og overformynder privatlivet til folk jo større "blowback" får man i form at hvis enkelte ikke får utløp for behovene sine på den ene måten så får de det på den andre.

Å betale lisa for å suge kuken er jo strengt ulovlig, men en aldri så liten sovevoldtekt av monika er forsåvidt greit for mange.

Jeg vil påstå at det er bedre for samfunnet om lisa får betalt av fri vilje enn at monika har sex i fylla fordi det var eneste måten jonas kunne ha en orgasme i noe annet :p

Utløp? Det er mange som klarer å få utløp uten å gå på bekostning av andres intime liv. Hva hadde du tenkt om din datter bestemte seg for å jobbe som prostituert? Ville du jobbet med det selv, og i så fall var det penger som var kjerneverdien, eller å glede andre uansett legning og utseende? Kanskje 1% tilhører den siste gruppa. Jeg tipper at 99% av prostituerte ville sluttet om de vant 100 millioner i vikinglotto. Om ikke 100%. Dette er både et psykologisk problem, men også et sosioøkonomisk problem. Hadde man for eksempel innført borgerlønn, så hadde alle kunne fått ting til å gå rundt og oppfylt noen drømmer uten å føle seg tvunget til å bli prostituert "av fri vilje".

 

Man må tenke litt lenger enn snabben hvis man skal skape et psykologisk sunt og bærekraftig samfunn.

 

Alle disse verktøyene er kun skapt fordi det bringer inn milliarder av kroner. Ingen annen grunn.

 

 

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Hvorfor skal det være så himla dyrt for alt. Men at det er dårlig å ha er det nok ikke, damer har jo dobbelt så mye leketøy og det er jo ikke så mange som sier noe på. Så ser ikke noe grunn til at ikke gutter skal ha leketøy i skuffen også. Men dukker skulle vert mye billiger en det dem er i dag. Gutter må vel få lov å leke litt dem å :lol:

Lenke til kommentar

Det er allerede kommet forslag om at avanserte sexdukker/"sexrobots"  skal forbys.  Altså sexdukker som er under utvikling nå og som kan minne for mye om " the real thing ".    Det kan bidra til objektifisering av kvinner og bør av den grunn forbys heter det. Dessuten blir det også hevdet at da vil  mange menn ha en " partner " som de kan ha sex med uten noe diskusjon og motforestillinger, noe som visstnok kan gjøre at de blir mindre i stand til, eller også interessert i, å utvikle seksuelle forhold til kvinner. Derfor bør forbud være på plass før de kommer på markedet.   Blir en interessant diskusjon og debatt når den tid kommer vil jeg tro. 

Lenke til kommentar

Det er allerede kommet forslag om at avanserte sexdukker/"sexrobots"  skal forbys.  Altså sexdukker som er under utvikling nå og som kan minne for mye om " the real thing ".    Det kan bidra til objektifisering av kvinner og bør av den grunn forbys heter det. Dessuten blir det også hevdet at da vil  mange menn ha en " partner " som de kan ha sex med uten noe diskusjon og motforestillinger, noe som visstnok kan gjøre at de blir mindre i stand til, eller også interessert i, å utvikle seksuelle forhold til kvinner. Derfor bør forbud være på plass før de kommer på markedet.   Blir en interessant diskusjon og debatt når den tid kommer vil jeg tro. 

Ha. Lykke til med det. Blir det ikke gjennom legale channels kan jeg love deg at det blir litt av et svartemarked. Tilbud og etterspørsel, etc.

Lenke til kommentar

Det blir falsk lindring av ensomhet. Et objekt har ikke sjel.

 

 

Utløp? Det er mange som klarer å få utløp uten å gå på bekostning av andres intime liv. Hva hadde du tenkt om din datter bestemte seg for å jobbe som prostituert? Ville du jobbet med det selv, og i så fall var det penger som var kjerneverdien, eller å glede andre uansett legning og utseende? Kanskje 1% tilhører den siste gruppa. Jeg tipper at 99% av prostituerte ville sluttet om de vant 100 millioner i vikinglotto. Om ikke 100%. Dette er både et psykologisk problem, men også et sosioøkonomisk problem. Hadde man for eksempel innført borgerlønn, så hadde alle kunne fått ting til å gå rundt og oppfylt noen drømmer uten å føle seg tvunget til å bli prostituert "av fri vilje".

 

Man må tenke litt lenger enn snabben hvis man skal skape et psykologisk sunt og bærekraftig samfunn.

 

Alle disse verktøyene er kun skapt fordi det bringer inn milliarder av kroner. Ingen annen grunn.

Jeg hadde glatt prostituert meg om kundebasen tillot samme inntekt som om jeg var kvinne. Jeg anser ikke prostitusjon som "skittent".

 

Jeg hadde sluttet i min jobb om jeg vant 100 mill for å si det sånn, men jeg hadse fortsatt knullet. Jeg hadde derimot ikke snekret...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 Dessuten blir det også hevdet at da vil  mange menn ha en " partner " som de kan ha sex med uten noe diskusjon og motforestillinger, noe som visstnok kan gjøre at de blir mindre i stand til, eller også interessert i, å utvikle seksuelle forhold til kvinner. 

 

Det vil sei at jentene må bruke sjarm og personligheit for å kapre menn, i staden for kroppen sin? Å nei!

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...