Gå til innhold

ICE trøbbel


Anbefalte innlegg

Bytter til ice for ikke lenge siden. Den siste uka har jeg hatt mye problemer.

Problem 1: Smser når ikke fram til meg, jeg må restarte telefonen først, noen meldinger kommer ikke igjennom i det hele tatt.

Problem 2: det står at jeg har 4G, men ingen nett - må restarte for å få nettet tilbake.

 

Har vært i kontakt med ICE, de har kommet med forslag jeg kan forsøke, uten hell. Det virker som at de har gitt opp og ikke vil hjelpe meg noe mer.

 

Før jeg tar skrittet å bytter operatør igjen, noen andre som har hatt samme problem? Og ble det evt løsning på problemet? Andre forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor i landet befinner du deg, hvilken telefon har du, og hva har ice foreslått?

Midt i Oslo. Forslaget var først å resette telefonen, det funka ikke. Så fikk jeg beskjed om å slå av telefonen > ta ut simkortet > slå på > skru av > sette inn sim > slå på.

Jeg har vært på farten med problemet også, spiller ingen rolle hvor jeg er.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Har hatt samme problem, og eneste løsning var å bytte operatør. Dette var før VoLTE var funnet opp hos ICE.

Jeg holdt på i lang tid med kundeservice ang. feilsøking men etter noen måneder måtte vi gi opp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Ja, problemet er utrolig kjedelig fordi telefonen viser fulle signaler men folk som forsøker ringe (sende sms) får beskjed om at telefonen er avslått. Man må hele tiden slå av/på flymodus eller sende sms for at telefonen skal koble seg til nettet, og da renner det inn med sms fra de siste timene.

Lenke til kommentar

Jeg har slitt litt med det samme hos ICE, men etter introduksjon av VOLTE har ICE vært imponerende stabilt. Problemet er at veksling mellom nettene ikke fungerer optimalt.

 

Jeg venter i spenning på tilbakemelding fra TS.

Beklager sen tilbakemelding.Ingen forandring med VOLTE dessverre.. Jeg blir gææær'n snart. I går ble det sendt 3 smser til meg og de mottok jeg aldri, selv ikke etter restart av telefon.

Savner komplett jeg..

Lenke til kommentar

Har hatt nøyaktig samme problem. Hver tilbakemelding fra Ice var fra en ny saksbehandler fra førstelinjesupport. Gikk en stund uten at jeg følte Ice tok saken alvorlig. Løsningen ble å bytte leverandør.

Helt utrolig at det går an.. Jeg hadde komplett, men når de solgte seg til ICE bytta jeg operatør fordi jeg hadde hørt og lest så mye dårlig om ICE. Jeg har et ekstremt forbruk av mobildata, så måtte skaffe meg noe billigere etterhvert, da sjangsa jeg på ICE til slutt likevel..det blir kortvarig.. Hvem byttet du over til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...