Gå til innhold

Se 40 minutter fra The Witcher 3 på Switch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir faktisk mitt første kjøp av The Witcher 3 :) Vet jeg burde skaffet meg det tidligere på PC men man rekker ikke over alt! :p Og jeg har til og med bare hatt Nintendo konsoller opp gjennom åra i tillegg til "gaming" pc.

 

Gjør deg selv en tjeneste og skaff Witcher 3 på PC, ikke bare pga ytelsen, men mods gjør spillet mye bedre.

Lenke til kommentar

 

Gjør deg selv en tjeneste og skaff Witcher 3 på PC, ikke bare pga ytelsen, men mods gjør spillet mye bedre.

Har du noen mods å anbefale, jeg har bare brukt noen grafikk mods, men ingen som påvirker gameplay.

Nitpickers patch

Realistic timeflow

Witcher 2 potion lenght

Lore-friendly economy

TW3 gameplay tweaks

Friendly meditation

Mod limit fix

Phoenix lighting mod

Sword FX

Peepers

Witchers

 

Jeg går ut ifra at du har disse allerede, men hvis ikke så er unification patch og script merger essensielle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Gjør deg selv en tjeneste og skaff Witcher 3 på PC, ikke bare pga ytelsen, men mods gjør spillet mye bedre.

Har du noen mods å anbefale, jeg har bare brukt noen grafikk mods, men ingen som påvirker gameplay.

Nitpickers patch

Realistic timeflow

Witcher 2 potion lenght

Lore-friendly economy

TW3 gameplay tweaks

Friendly meditation

Mod limit fix

Phoenix lighting mod

Sword FX

Peepers

Witchers

 

Jeg går ut ifra at du har disse allerede, men hvis ikke så er unification patch og script merger essensielle.

https://forums.cdprojektred.com/index.php?threads/realistic-and-immersive-mods-maybe.10984046/ Dette er også en bra liste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...