Gå til innhold

9to5Mac: – Apples Arcade-tjeneste skal koste 5 dollar i måneden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MrMamen: Au! Rettet nå. Det var dessverre aldri "mitt" spill i utgangspunktet, så historieløs som jeg er så jeg feil slippdato da jeg sjekket. Var mer opptatt av Tex Murphy og co. den gang :)

 

Men det nye ser jo veldig spennende ut.

 

Det står fortsatt 2009, det var da BASS kom til iOS tror jeg. Tex Murphy var (er) også konge!

Lenke til kommentar

"Sci-fi-spillet Beyond a Steel Sky blir oppfølgeren til gamle Beneath a Steel Sky som kom i en gjenutgivelse for iOS i 2009." <- Skrev den om for å endre minst mulig på den - historikken til tittelen på iOS-plattformen er jo også interessant, gitt at det nå er der den nye skal bo eksklusivt (i hvert fall en stund).

 

Full rettelse i bunn av artikkelen.

 

Og jah. Pandora Directive og Under a Killing Moon kan noen godt få lov til å fornye/bygge videre på. En Max Payne som ikke er fantasiløs shooter hadde også gjort stas på nittitallet :)

Lenke til kommentar

Husker jeg kikket på traileren på 90-tallet. Var ikke så veldig imponert av det jeg så da.

 

Ellers, så gjør vel Apple tabbe med å låse seg inne i sitt eget spillunivers. Det er så mange flere millioner spillere å ta av en Apple-maskinvarebrukere.

Endret av G
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...