Gå til innhold

Avslørte en «selvkjørende» elsparkesykkel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er du som avspiser legitime hensyn med konspiratoriske floskler.

 

Segway-Ninebot Group gir seg, til opplysning, fullstendig faen i lov og rett. De har økonomiske muskler og akter å bruke dem. De er i de markedene som lønner seg. Akkurat nå, eksplosiv vekst i fedme. Herunder kan man merke seg levering av mat. Enn så lenge budene faktisk må gå i trapper er dette mest innbringende måte å levere på hvis det er veldig folksomt.

 

Det er også penger i innsamling og aggregering av data. Det er nærliggende å tro at de vil beskytte sine varer fra slike som seg selv, så å reparere noe kan du se langt etter. Som forbruker stiller du ikke sterkere enn det Segway gjorde.

Lenke til kommentar

Det er du som avspiser legitime hensyn med konspiratoriske floskler.

 

Segway-Ninebot Group gir seg, til opplysning, fullstendig faen i lov og rett. De har økonomiske muskler og akter å bruke dem. De er i de markedene som lønner seg. Akkurat nå, eksplosiv vekst i fedme. Herunder kan man merke seg levering av mat. Enn så lenge budene faktisk må gå i trapper er dette mest innbringende måte å levere på hvis det er veldig folksomt.

 

Det er også penger i innsamling og aggregering av data. Det er nærliggende å tro at de vil beskytte sine varer fra slike som seg selv, så å reparere noe kan du se langt etter. Som forbruker stiller du ikke sterkere enn det Segway gjorde.

 

Men om du surrer deg inn i aluminiumsfolie så skal de få problemer med å spore deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Da er jeg i mentalt selskap med deg, hvilket tross alt heldigvis er en snarere snever gruppe.

 

Markedet for levering av mat er knallhardt. Denne modellen konkurrerer ikke på pris mot billigmodellene i privat- eller utleieøyemed, så da tenker du at de lager en gjengs privatløsning når skussmålet vitterlig er utleiebransjen?

 

En dyr enhet har nødvendigvis både kamera og GPS, og da kommer de til å gjøre nytte av den for å tjene inn forskjellen, til evig inntekts ervervelse.

Endret av Spetsnaz
Lenke til kommentar

Da er jeg i mentalt selskap med deg, hvilket tross alt heldigvis er en snarere snever gruppe.

 

Markedet for levering av mat er knallhardt. Denne modellen konkurrerer ikke på pris mot billigmodellene i privat- eller utleieøyemed, så da tenker du at de lager en gjengs privatløsning når skussmålet vitterlig er utleiebransjen?

 

En dyr enhet har nødvendigvis både kamera og GPS, og da kommer de til å gjøre nytte av den for å tjene inn forskjellen, til evig inntekts ervervelse.

 

Neida.

Jeg er ikke redd for konspirasjonsteorier jeg, så jeg trenger ikke en rull folie.

 

Hvorfor mener du sparkesykler kun skal brukes til frakt av mat?

 

Nå skal enhetene brukes til utleie, altså skal de tjene penger på dem.

Lenke til kommentar

 

Det blir glimrende. Om alle sparkesyklene som nå ligger mer eller mindre velplassert henslengt skal begynne å kjøre omkring...

 

Hva skjer om du hopper på en som går i den retningen du går :)

Jeg vil regne med at den har sensorer som kjenner trykk eller slikt, sånn at den stopper om du ikke har betalt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...