Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hva har skjedd her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her et et av svarene FRA kjøper:Kortet skal i prinsippet klare 90 grader. Tror ikke kortet har vært på særlig mye mere enn det. Siden ikke kortet er ødelagt, men bare kjøleren. Synes også det et merkelig at brackete som holder kjøleren nede ikke tåler såpass. Tror det handler om at han du kjøpte kortet av hadde byttet kjølepastaen med liquid metal, dette kan reagere på ulike metaller og etse på det over tid.

Endret av Eventyrvei
Lenke til kommentar

Om det var brukt liquid metal når du solgte det så får du ansvaret for det. Betale 500 eller ta tilbake kortet er vel greie løsninger.

Men TS kan vel kanskje reklamere mot sin selger igjen.. Det er jo totalt 9 mnd siden kjøp.

 

Her er en video som viser litt om flytende metall som kjølepasta:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Takk for svar. Hvis det liqued metal som er årsaken, og jeg ikke har bevis for det ene eller det andre. Betaler jeg for ny kjøler og saken utav verden

 

Jeg ville nå krevd at vedkommende som solgte det til deg skal betale det, men du kan jo betale det nå.

 

Jeg har dog liten tro på at du får de pengene om han nekter. Litt usikker på hva du faktisk kan gjøre dersom han gjør det. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...