Gå til innhold

[Løst] ATH FISKEHJUL: ARI 'T HART REMCO


tukols

Anbefalte innlegg

Hei

Her noen bilder av et arvet fluefiske  hjul. Jeg fikk hjelp til å finne ut av hvilken produsent det er og jeg har lest meg opp til at det er et spesielt/eksklusivt hjul.

Det finnes nærmest ikke bilder av det på nettet. Det skulle heller ikke være produsert så mange.

Er det noen her inne som har kjennskap til flue fiskehjul og som kjenner denne utgaven og i hvilket prisleie det ligger i ved ev. salg?

Ser helt nytt ut, og kan ikke være mye brukt. Håper på tilbakemelding. 

post-73574-0-98719700-1566052928_thumb.jpg

post-73574-0-36739800-1566052943_thumb.jpg

post-73574-0-73263300-1566052953_thumb.jpg

Endret av tukols
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Hei

Her noen bilder av et arvet fluefiske  hjul. Jeg fikk hjelp til å finne ut av hvilken produsent det er og jeg har lest meg opp til at det er et spesielt/eksklusivt hjul.

Det finnes nærmest ikke bilder av det på nettet. Det skulle heller ikke være produsert så mange.

Er det noen her inne som har kjennskap til flue fiskehjul og som kjenner denne utgaven og i hvilket prisleie det ligger i ved ev. salg?

Ser helt nytt ut, og kan ikke være mye brukt. Håper på tilbakemelding. 

Etter littegran research fant jeg en snelle som ligner din, en Ari T Hart Remco 2000. På en ebay auksjon gikk en slik for ca. 622€

 

Edit: Det heter snelle ffs.

Endret av DjSlayer
Lenke til kommentar

Takk for svar DJSlayer.

 

Jo da, jeg fant jo ut av etter hvert at det heter "snelle" på norsk. :-)

 

Jeg fant også ut av at snella var dansk produsert. En helt artig historie. 

http://ulnits.dk/fluefiskeri/ath-verdenshjul-fra-provinsen/ 

Jeg fikk kontakt med en samler fra Danmark som hadde en tysk kjøper som var interessert. Han ville gi 2600.- for snella. Det synes jeg var litt lite. 

Jeg la den ut på FINN til høystbydende innenfor en uke, og jeg fikk 3900,- for snella. Det var jeg helt fornøyd med. Snella ble behørig pakket ned og sendt til kjøper i Tyskland :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...