Gå til innhold

Norsk jornalist latterligjort av Canadisk Syria korrespondent.


Anbefalte innlegg

Her kan alle se hvordan det står til i norsk presse. Denne jornalisten fra Aftenposten fikk så hatten passer av en journalist som hadde erfaring med forholdene i Syria. Noe jeg vil nevne er at Aftenpostens representant snakker veldig bra engelsk med en umiskjennelig Amerikansk ansang intet mindre.

 

Endret av Oddvardm
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F

Det er det samme jeg blir fortalt av de jeg kjenner fra Syria.

 

Det er ikke Assad som er terroristen slik vi blir tvangsforet.

Det er ekstremistene vi backer som er galningene som vil tilbake til religiøs undertrykkelse og fanatisme.

 

Så vi er faktisk the bad guys.

Det er nå ikke bare to grupper i den konflikten der.

Lenke til kommentar

Det er nå ikke bare to grupper i den konflikten der.

Det er helt sant, men det er ingen som tjener på kaoset som vi er med på å lage.

Men som korrespondenten sier - vi er på feil side og jeg hører akkurat det samme fra de jeg kjenner. Så da er det rart at vi forsyner terror celler og støtter en krig for å frigjøre et folk som ikke vil frigjøres hvis ikke vi er "the baddies".

 

Jeg må innrømme og understreke at jeg har relativt lite greie på dette, men jeg legger mer lit til syrerne jeg kjenner enn hva propagandamaskinen vår forteller oss.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Eva Bartlett er ikke den første kvinnen som har vært en liten tur i Syria og kan dermed gi et KORREKT bilde av den hele sannheten.

 

 

Vet ikke hva dere kaller det, men hjernevasking er et ord som popper frem lett her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...