Gå til innhold

Facebook bekrefter: Lyttet ikke på norske brukere


Anbefalte innlegg

Her roter du, det er ingen grunn til å i det hele tatt ha Facebook installert på Android.

Ikke ulikt hvordan ingen trenger Facebook installert noensteds hen.

Jeg trodde det var åpenbart, men jeg snakker altså om tillatelser til installerte apper som I dette tilfelle Facebook messenger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men brukere har som regel ved oppsett av telefonen, til vane å trykke godkjenn på det meste av informasjon som brukeren blir introdusert for. Bare for å komme seg raskt igjennom for å få brukt telefonen..

Så enkelte kan takke seg selv. Man gir ikke en kalkulator tilgang til mikrofonen f.eks. Men nordmenn er naive, rike og generelt uvitende når det kommer til hvor langt teknologien har kommet. Skremmende å se at Google hub var en av storselgerne sist jul.

 

Takker man seg selv, så har man narsissistiske tendenser eller?  :wee:

 

Jeg synes det er en uting med slike kommentarer at folk bare kan takke seg selv. La oss si du låste sykkelen din ved et busskur av praktiske pendlerårsaker, så "kan du bare takke deg selv" for at noen stjal den og liknende oppgulp.

Lenke til kommentar

Hvilken chattetjeneste mener du er et reelt alternativ? For det er ingen relle konkurrentene.

 

Jeg bruker Signal med de jeg har klart å overtale til å bruke det, men det forandrer ikke det faktum at 99% av de jeg kjenner bruker messenger til å prate med hverandre. Signal er en konkurrent teknisk sett, men ikke når det kommer til brukermassen.

 

Signal fyller også mitt behov. Har fått med noen kontakter der. Og selvsagt så har jeg ikke fått med alle jeg har spurt, men det får da så være. Fikk med broderen, tross at han er en ivrig Viber-bruker.

 

Kan vel takke deg eller en annen Comma Chameleon for å ha blitt Signal-bruker. Husker ikke hvem som nevnte det på forumet. Kan ha vært deg. TAKK.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ikke slett fb, bruk heller fb til a demonstrerer mot fb som fight fire with fire hvis du skjoenner hva jeg mener :D

 

min fb side er full av slike videoer

 

 

Kjenner ikke typen og for mye om facebook. Men, kan det hende han er satt inn for å få spare litt inn på diskbruken hos Facebook, fordi det er en voldsom belastning?  :p

 

Men en annen fascinerende greie med Facebook-brukere. Når Cambridge-analytica feide over som en skandale, så husker jeg en venn som så "fy søren" og sa at han ville slutte å bruke Facebook over det. Men har han begynt å bruke det igjen, JA  :lol:

 

Jeg tror det der med facebook kommer til å gå i slike bølger med negativ omtale, og hvor man ser at avhengigheten overstyrer det negative når det kommer til stykket. Hvor mange cluster-fucks må man oppleve med Facebook-systemet for at man skal avvende seg med avhengigheten?

 

Jeg tror på at hjernen ser på Facebook på liknende måte som med rusmidler. Jeg tror at det absolutt har noe i seg med de teoriene  ;)

 

Mitt "dop" er diskusjon.no  :love:

 

Edit:

Tror at han i video nr. 2 mistet litt kredibilitet i det han sa at han fikk mer tid til å kjempe for klimaendringer. Tipper at enkelte på diskusjon.no satte han litt i halsen på den ene bisetningen hans  :hmm:

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...