Gå til innhold

Facebook bekrefter: Lyttet ikke på norske brukere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men brukere har som regel ved oppsett av telefonen, til vane å trykke godkjenn på det meste av informasjon som brukeren blir introdusert for. Bare for å komme seg raskt igjennom for å få brukt telefonen..

Så enkelte kan takke seg selv. Man gir ikke en kalkulator tilgang til mikrofonen f.eks. Men nordmenn er naive, rike og generelt uvitende når det kommer til hvor langt teknologien har kommet. Skremmende å se at Google hub var en av storselgerne sist jul.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke bruk Facebook. Seriøst. Slett kontoen og livet ditt går videre no problem. Du blir invitert på arrangementer uansett, du får sett feriebilder uansett, og chat og meldinger finnes det alternativer for. Du tror du trenger Facebook, men du tar feil. De trenger deg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Med tanke på at norsk er et mikrospråk i verdenssammenheng og at vi har ‘en milion’ ulike dialekter, tviler jeg på at det ikke er gjort noen form for overføring.

 

Kanskje FB tror at hvis de sier usannheter mange nok ganger så blir det tatt som god fisk? Ikke ulikt en viss herremann som leder landet FB kommer fra...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke bruk Facebook. Seriøst. Slett kontoen og livet ditt går videre no problem. Du blir invitert på arrangementer uansett, du får sett feriebilder uansett, og chat og meldinger finnes det alternativer for. Du tror du trenger Facebook, men du tar feil. De trenger deg.

 

ikke slett fb, bruk heller fb til a demonstrerer mot fb som fight fire with fire hvis du skjoenner hva jeg mener :D

 

min fb side er full av slike videoer

 

 

Endret av konspirasjonsteorist
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men brukere har som regel ved oppsett av telefonen, til vane å trykke godkjenn på det meste av informasjon som brukeren blir introdusert for. Bare for å komme seg raskt igjennom for å få brukt telefonen..

Så enkelte kan takke seg selv. Man gir ikke en kalkulator tilgang til mikrofonen f.eks. Men nordmenn er naive, rike og generelt uvitende når det kommer til hvor langt teknologien har kommet. Skremmende å se at Google hub var en av storselgerne sist jul.

 

Problemet er jo at man i Android ikke kan velge uten å miste funksjoner. Jeg blokkerer alltid mikrofon til Facebook messenger og dette går fint på en iPhone og kamera virker fortsatt. På Android telefoner så kan jeg ikke tillate kamera og skru av tilgang på mikrofon uten at kamera slutter å virke. For å ta bilder nå så må jeg ta det med mobilen sitt kamera og gå inn i Messenger for å sende det. Skikkelig klønete og brukervennlighet i god Android stil. Endret av minim
Lenke til kommentar

Problemet er jo at man i Android ikke kan velge uten å miste funksjoner. Jeg blokkerer alltid mikrofon til Facebook messenger og dette går fint på en iPhone og kamera virker fortsatt. På Android telefoner så kan jeg ikke tillate kamera og skru av tilgang på mikrofon uten at kamera slutter å virke. For å ta bilder nå så må jeg ta det med mobilen sitt kamera og gå inn i Messenger for å sende det. Skikkelig klønete og brukervennlighet i god Android stil.

Her roter du, det er ingen grunn til å i det hele tatt ha Facebook installert på Android.

Ikke ulikt hvordan ingen trenger Facebook installert noensteds hen.

Endret av Spetsnaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...